Jump to content

Climbkhana: Pikes Peak Hoonicorn v2.


and

Recommended Posts

Skjelden jeg ser frem til mandagen, men i dag var unntaket. Climbkhana: Pikes Peak er 2 timer gammel.

Den første traileren ble sluppet oktober 2016. Og jeg skjønte at dette blir seriøst for Gymkhana 7 var en av de bedre i serien. Hoonicorn er Gymkhana for voksne. Mulig det er gammelbil remiksa som varmer hjerterota på en halvgamling? Tror også det er fraværet av Super Mariofølelsen som noen av Fiestafilmene har.

 

Joda jeg glisa. Det er nedstrippet og rå kjøring her.

Takk til Ken Block for å tørre. Både når det gjelder film og bilideer.

 

TOYO TIRES | Ken Block’s Climbkhana: Pikes Peak Featuring the Hoonicorn V2

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Så den faktisk på youtube før jeg leste tråden her.

Tidligere videoer til Ken Block jeg har sett synest jeg har vært mer show of enn impomerende.

Men dette var imponerende, selv om man tydelig ser at han tydelig har kjørt enkelte etapper flere ganger for å bli fornøyd.

Og 4x4 drifteMustang må jo bare være litt kult, selv om jeg ikke er den største fan av deifting :D

Bokstavelig på kanten av stupet flere ganger, og enkelte øyeblikk minner jo veldig om gruppe B biler opp Pikes Peak, som jo er ren dødsforakt :D

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ja det brukt både tid og penger som engentlig er samme greien på Climbkhana.

 

Filmen bak filmen.

Block, Hoonicorn, Focus RS notebil og med Pikes Peakracer Zwart bak kamera da går det inn i historieboken for ettertiden.

Synd Block har speilvisiret nede i "Evosvingen". Skulle likt å se reaksjonen der.

 

Ken Block and Hoonigan's CLIMBKHANA: Behind the Scenes | Ford Performance

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

"Evosvingen". I'm free falling.

 

RECARO Presents "Devil's Playground": The Jeremy Foley 2012 Pikes Peak Story
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...