Jump to content

Radiator valg for trimma sierra cosworth


sjurfn

Recommended Posts

Hei, lurte litt på om noen her har noe erfaring med pro alloy sin 50mm alu radiator kontra 60mm ifra Airtec? :)

 

Event noen andre som er bedre? Er på jakt etter den beste radiatoren med mest kjøle egenskap igrunn.. har den tykke pro alloy intercooleren nå også, så tenkte kansje samme merket av intercooler.. men om den andre som er mye billigere å tykkere er bedre så kan den vurderes.. :)

Link to comment
Share on other sites

har selv aritec 60mm radiator og 70mm intercooler på ohc turbo sierran min+ kjøleviftene å er meget fornøyd.kjøler faktisk såpass mye at selv etter hardkjør på bane å så letta på lokket på ekspansjons tanken var d såvidt d var antydning til trykk.
iforhold til pris osv er airtec det beste alternativet :)
dem har å fått gode flow resultater.

  • Like 1

Merkur XR4TI

85 Sierra xr4x4 2.8i

06 Focus ST
89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
 

Link to comment
Share on other sites

har selv aritec 60mm radiator og 70mm intercooler på ohc turbo sierran min+ kjøleviftene å er meget fornøyd.kjøler faktisk såpass mye at selv etter hardkjør på bane å så letta på lokket på ekspansjons tanken var d såvidt d var antydning til trykk.

iforhold til pris osv er airtec det beste alternativet :)

dem har å fått gode flow resultater.

 

Ja såg den var endel billigere å tykkere.. so tenkte kansje det var en god løsning :) men er også litt nysjerrig på denne pro alloy sin da:)

Jeg har modifisert en helt ny radiator fra en Chevy for å få størst mulig radiator. Viftene brukte jeg fra EVO10. Ser ut til å funke bra i kombinasjon med Davies Craig elektrisk vannpumpe

Sopass ja :D nei må bli en som er orginal i pass form tenkte jeg :) skal på gatebil også så vil ikkje begynde me slike prosjekt :P hehe

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...