Jump to content

Ford Sierra Mk1 luftdyser,blinkhendel,Cosworth felger,pluss pluss


lowman

Recommended Posts

Heysann folkens

Er det noen som kan ha liggende Sierra mk1 deler?Er på jakt etter flere ting,men noen ting som er litt lengre opp på lista enn andre er

Midtre luftdyser på dashbord,Blinklys hendel med hvit dekor intakt,

Sidetrekk høyre side bak til Sierra Rs Cosworth 1987(86),altså på høyre side på siden av baksetet

Plastdeksel over støtdemper topper bak i bagasjerom.

 

Ellers er jeg også på jakt etter 3dr Cosworth original felger,Er ikke intressert i å kjøpe til blodpriser..men har du ..så skal man alltids bli enig forhåpentligvis

 

Original sikringsboks er jeg også på jakt etter.Er usikker på om disse er like på Cosworth og vanlig mk1 sierra.?noen som vet?

 

Hører fra deg :) 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Vil tipse deg som jeg har gjort til andre her på forumet om at det kan være at Motomobil(.com) har noe slikt liggende. Hvis ikke de har det du er på jakt etter, kan jeg anbefale å sende dem en forespørsel. Jeg gjort det noen ganger og som oftest har de mulighet for å skaffe deler gjennom tyske Ford forhandlere :)

Mvh Tom

Edited by Tommelom93
  • Like 2

Ford Sierra '85 2.3 GL

Ford Mondeo '94 2.0 GLX

 

Bruksbil:

X - Ford Fiesta '00 1.3

X - Peugeot 607 '01 2.2

X - Toyota Corolla '99 1.3 Terra 

X - Honda Civic '97 1.4S

Ford Mondeo '05 1.8

 

Prosjekttråd til Sierraen.

http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/77263-min-ford-sierra-23gl-1985-modell/

Prosjekttråd til Mondeoen.

http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/79676-min-ford-mondeo-20glx-1994-modell/?do=findComment&comment=786642

Link to comment
Share on other sites

Vil tipse deg som jeg har gjort til andre her på forumet om at det kan være at Motomobil(.com) har noe slikt liggende. Hvis ikke de har det du er på jakt etter, kan jeg anbefale å sende dem en forespørsel. Jeg gjort det noen ganger og som oftest har de mulighet for å skaffe deler gjennom tyske Ford forhandlere :)

Mvh Tom

TUUSEN takk for det.Faktisk så ble jeg tipsa om denne siden her i går...av han som hadde min bil tidligere.

Så jeg fikk kikka litt på sia..men følte at lommeboka "snurpa" seg igjen...da jeg fant egentlig alt for mye som jeg kunne lagt rett i handlekurven.hehe

Men følte ikke det var så mange "sånne" ting som di jeg har nevnt her?men går det ann og sende forespørsel der kanskje ja?Har du kjennskap til hvaslags "butikk" dette egentlig er? er det en fysisk butikk man kan reise til?formidler dem disse tingene som dem har..eller har dem lager? 

Link to comment
Share on other sites

TUUSEN takk for det.Faktisk så ble jeg tipsa om denne siden her i går...av han som hadde min bil tidligere.

Så jeg fikk kikka litt på sia..men følte at lommeboka "snurpa" seg igjen...da jeg fant egentlig alt for mye som jeg kunne lagt rett i handlekurven.hehe

Men følte ikke det var så mange "sånne" ting som di jeg har nevnt her?men går det ann og sende forespørsel der kanskje ja?Har du kjennskap til hvaslags "butikk" dette egentlig er? er det en fysisk butikk man kan reise til?formidler dem disse tingene som dem har..eller har dem lager?

 

Om jeg har forstått det riktig så har Motomobil kjøpt opp gamle reservedeler fra en rekke Ford forhandlere i Tyskland. De har en butikk i Tyskland samt reservedel lager.

Delene er ikke akkurat billig, men igjen er det NOS/OEM deler som garantert passer. Tør ikke å tenke på hvor mye penger jeg har lagt igjen opp gjennom årene og servicen er ikke noe å si på. De har iallefall vært veldig behjelpelig de gangene jeg har sendt forespørsler :)

 

Her er iallefall en mailadresse:

info[at]motomobil.com

Ford Sierra '85 2.3 GL

Ford Mondeo '94 2.0 GLX

 

Bruksbil:

X - Ford Fiesta '00 1.3

X - Peugeot 607 '01 2.2

X - Toyota Corolla '99 1.3 Terra 

X - Honda Civic '97 1.4S

Ford Mondeo '05 1.8

 

Prosjekttråd til Sierraen.

http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/77263-min-ford-sierra-23gl-1985-modell/

Prosjekttråd til Mondeoen.

http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/79676-min-ford-mondeo-20glx-1994-modell/?do=findComment&comment=786642

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...