Jump to content

Biltuning, anbefalinger?


Ronnybru65

Recommended Posts

Det får vel andre enn meg svare på, men umiddelbart virket det litt dyrt? Ville nok også vurdert dette alternativet: https://www.mybluefin.co.uk/  Bruker den samme løsningen selv, og er storfornøyd! Og om du skulle ha behov for det, kan du når som helst laste tilbake originalinnstillingene.

Det tar riktignok noe tid, både omprogrammering og eventuell tilbakestilling (15-20minutter), men jeg vil mene at det er vel verdt å vente på! Styr i alle fall unna "lure" bokser, som bl.a "Bestchip.no" prakker på deg for en billig penge. Uproffe og arrogante er de, og boksen virker slett ikke etter forutsetningene. Mulig jeg har vært uheldig, men da har jeg uansett sagt fra.

Edited by scrooge
Link to comment
Share on other sites

Som nevnt, styr unna "lureboksene" som for oftest kommer fra Øst-Europa. BSR er vel et av de mest seriøse tunerne som finnes men har bare sett positive tilbakemeldinger på BSR men prisene dems er nok litt over det fleste andre.

Link to comment
Share on other sites

Som nevnt, styr unna "lureboksene" som for oftest kommer fra Øst-Europa. BSR er vel et av de mest seriøse tunerne som finnes men har bare sett positive tilbakemeldinger på BSR men prisene dems er nok litt over det fleste andre.

BSR gir drivlinje garanti har eg lest

Bergen biltuning ligger lavere i pris og gir 178 hk. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...