Jump to content

Vingebil uten takluke!


Afr

Recommended Posts

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=159749321

 

 

Første gang jeg har sett en sort vingebil uten takluke!
 

jeg vet ikke helt hva det er, men magefølelsen er litt.... ikke helt der den bør være?

 

 

Ny i norge! 

første gang reg i norge: 25/4-1986

 

 

Noen som kjenner til denne?

 

 

200 motor var jo bare ett pluss for noen år siden, men nå tror jeg kanskje jeg helst ville hatt en 205 motor i den... eller er det bare jeg som er teit?

 

syntes forresten det ser ut som en 2wd topp.

Link to comment
Share on other sites

jeg kjenner til denne,veldig godt faktisk

denne har gått i stavanger fra den var 7mnd gammel....en eier fra da til tidlig 2000 tallet..så kjøpte en kamerat av meg denne..og hadde den helt til nå for 4 år siden..da han solgte den...til nåværende eier.

Så denne er en genuin bil.Og ja..den er uten soltak..noe som er litt uvanlig.

Det er 200 blokk..og 2wd topp i bilen.

Desverre så trenger den litt arbeid nå etterhvert når det kommer til rust..men den er ett veldig bra eksemplar..som har fin historikk med få eiere..og ja...ville gjerne hatt denne sjøl faktisk..med tanke på at den har gått i nærområdet mitt helt siden jeg var liten.

Husker første eier av denne var fast ganger på fotballkamper på stadion her i området....og jeg og en kamerat var ofte på "biljakt" på parkeringsplassen på stadion for å se etter tøffe biler..og denne bilen var som oftest der..og jeg husker enda at jeg sikla på denne..og måtte alltid kikke ned i panserrillene..for der var det spennende.

*Så nostalgisk sett så skulle jeg digga og hatt denne.

Forøvrig heftig prisstigning fra hva han som kjøpte den av kompisen min for...han betalte vel i underkant av 300k for denne for 3-4 år siden.

Og annonsen i seg selv er jo litt sånn "flott"....den er jo absolutt ikke "urørt"...men den er veldig bra i forhold til enormt mange andre vingebiler.Det tøffeste er somsagt at det er få eieere...og den er aldri totalt ødelagt av titalls eiere med prøving og feiling på alt mulig jall :) 

Edited by lowman
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Min har heller ikke takluke, og snurrevinduer!

Sentrallås er jeg usikker på, men den har stålfelger! Jeg liker å se på det som en motorsport bil, men det er nok bare en fattigmanns vingebil :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...