Jump to content

Koble til forsterker mondeo mk4 2014mod


AleksVattøy

Recommended Posts

Hei å god kveld. Hvordan i svarte for jeg koblet til sub og forsterker i bilen med dette innebygde dritten av en cd spiller. Jeg synst dette er en skikkelig dustete ting å spør om, men med alt det nye elektriske dritten som er på bilene idag.er jo det meste umulig. 

 

Hjelp meg 🙏🙏🙏

Link to comment
Share on other sites

Mulig det er forskjell på hvilken enhet du har, men du må i hvert fall ut med stereoen. Hvis det ikke er RCA linjeutgang, må du tjuvkoble. Jeg har en aktiv sub i min 2010 med highpass innganger, så jeg har koblet meg inn på høytalerkablene, og hentet strøm fra sikringsboksen (eller elsentralen, eller hva man kaller det) i bagasjerommet.

Link to comment
Share on other sites

Nå vet jeg ikke hvor bra spilleren fra 2014 modellen er, men du kan vel alltids bytte den ut i en ny spiller?

Er kjekt å ha spotify og slikt integrert i spilleren med f.eks Android auto eller Apple carplay.


Hadde noe slags premium anlegg i min 2006 Mondeo med en fancy Sony spiller. Bytta den ut med en standard billig Pioneer og lyden ble utroolig mye bedre.

Kjøpte inn utstyr for å bytte høytalerne og men det ble ikke nødvendig etter at spilleren var bytta.

Ford Scorpio 2.9GL 1988 - Solgt og vraket
Ford Sierra 2.0 CLX 4x4 1992 - Solgt

Ford Mondeo 2.0 TDCI Titanium 2006 - Solgt

Tesla Model 3 AWD LR 2019

Link to comment
Share on other sites

Jeg har det som var premium sound i 2010, altså Sony-spilleren og 8 høytalere som egentlig spiller bra, men i og med at jeg hadde en aktiv Pioneer TS-wx206 som jeg har brukt i tidligere biler, monterte jeg den inn. Den tar litt plass i bagasjerommet, men er veldig enkel å koble fra og ta ut hvis jeg trenger plassen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...