Jump to content

Ivdc feil


Ford mondeo best

Recommended Posts

Hei noen så vett hva som kan vere galt når ivdc systemet funka før men etter å h bytta dem så er dei feil helle tiden fekk da hjelp med å lese av kode hva de kunne ver å da fant ha at de var styrevinkelsensormodul har lest at enn må kalibere etter fix framme å 4hjulskontroll noe som kan noe om dette er enn mondeo 08titaium 

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er Monroe som lager demperne til ivdc-systemet. Jeg bytta to på et Ford-verksted for noen år siden. Ikke noe problem. Har du prøvd å koble fra batteriet en stund? Det er jo et typisk DIY triks for å nullstille systemene. Hvis det må kalibreres, tror jeg det er lurt å ta bilen til et Ford-verksted.

Link to comment
Share on other sites

Hei du ja skal til et ford verksted å få se på de med feilsøking 

6 timer siden, audun-eg skrev:

Ja, det er Monroe som lager demperne til ivdc-systemet. Jeg bytta to på et Ford-verksted for noen år siden. Ikke noe problem. Har du prøvd å koble fra batteriet en stund? Det er jo et typisk DIY triks for å nullstille systemene. Hvis det må kalibreres, tror jeg det er lurt å ta bilen til et Ford-verksted.

Skal til ford dem ska først feilsøke litt først siden jeg får opp feil på styrevinkelsensor hadde du noe de på din da du var hos ford nå dem hadde fixa din eller bytta dem kun

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Ford mondeo best said:

Hei du ja skal til et ford verksted å få se på de med feilsøking 

Skal til ford dem ska først feilsøke litt først siden jeg får opp feil på styrevinkelsensor hadde du noe de på din da du var hos ford nå dem hadde fixa din eller bytta dem kun

Det vet jeg ærlig talt ikke. Jeg fikk en pris på bytte, og dett var dett. Det kan jo være at de som bytta demperne for deg har vært borti / ødelagt styrevinkelsensor...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...