Jump to content

Verdenspremiere Bronco 2021. Live kl 02.00 i natt!


and

Recommended Posts

De bruker store ord, men jeg har ikke sett at det er nevnt noe sted at Bronco skal selges utenfor Nord-Amerika.
Det er uansett stort for 1996 var siste året det rullet en Bronco ut av produksjonlinjen.

Livesendingen ser du her kl 02.00 natt til tirsdag. Om 1time og 45 minutter til.

https://www.youtube.com/watch?v=CacIlFaXph0

Link to comment
Share on other sites

  • and featured this topic
Link to comment
Share on other sites

Bare 9 minutter? Og ja det er mye jeg ble imponert av her, men fikk jo følelsen av å se en kuttscene på et dataspill da dette var CGI. Litt nedtur.
Dette var hektisk, kort og ikke helt som jeg hadde forestilt meg på forhånd. Ikke en helt ukjent opplevelse det der.

Link to comment
Share on other sites

Det er lagt ut mye pressetekst på engelsk for de som har interesse, men kan ta det viktige på norsk:

2.3L 7M eller 10A. 270hk/420nm
2.7L V6 kun 10A. 310hk/542nm
7manuell har krabbegir. (6+1).
Vinylseter og gummiteppe med sluk er mulig på flere utstyrsnivå.
Skrufjær i alle 4 hjørner.

-Base 2dør starter på 30K/ 4dør starter på 34K. Dette er modellen for de som vil oppgradere/bytte ut med det ettermarked kan tilby.
-Må opp på Big Bend for å få terrengmodus.
-Black Diamond.
-Outer Banks.
-Badlands er verstingenutgaven med utløsbar krengningsdemper for både steinklatring og Bajamodus for ørken.
-Wildtrak er "Raptoren".

Base 30", Big Bend 32", Badland 33", Wildtrak 35".
35" er mulig på alle utstyrsnivå med 4.70 diffutveksling som Sasquatch Package.
Bakkeklaring Base 255/70-16" (30") 21cm/315/70R17 (35") 30cm.
Akselavstand 2dør 245cm/4dør 294cm.
Høyde 35" 2meter.
Bredde uten speil 2.01meter/med speil 2.20meter.
Lengde 2dør 4.41meter/ 4dør 4.81meter.
Hengervekt 1587kg.

Betegnelsen Wildtrak har de hentet fra resten av verden Ranger, men her er det ikke bare "luksus", styling og 18" felg med lavprofil asfaltdekk. Det er fullspekka grov ørkenpakke med luksus.

11 lakkfarger.

Her er det bare å rulle nedover for modeller, bilder og alt du trenger å vite:
https://www.ford.com/suvs/bronco/2021/

Pressekit: https://www.ford.com/suvs/bronco/2021/media-kit/

Skal en være litt kritisk så er taket for lavt som på Camaro. Blir litt flatklemt "lekebil" når jeg ser bildene med gamle og nye sammen.
Og den minner mer om I H Scout som ikke er noen ulempe.
Uansett så blir det ingen statskasse  bak en gittervegg i verken kort eller lang utgave på norsk så jeg har 10 år å venne meg til denne nye.

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke hvordan det er med dere, men det lille av til overstid går med til å leve seg inn i 2021 modellen. Ble rett på jobb uten søvn i natt. Det merker jeg nå.
30K for Base det klarer man uten å handle First Price på butikken resten av året. Om man bor på riktig side av havet så klart. Base er også eneste som ikke får Race Red, men alle får mørk rød metallic Rapid Red som fargevalg? Knallrød er jo Jeep Wrangler farge så en Race Red med svarte Basedetaljer det burde bli en tøff stripper? Gummiteppe med sluk og marinevinyl på seter må du opp på Black Diamond? Trekk på tøystol, og ut med stoffteppet fikser den biffen på Base, men feks F-150 kan bestilles med gummiteppe i steden for stoff på alle versjoner selv Platinium hvis du ofte er skitten på beina. Små detaljer som gjør at man stadig klatrer opp på Broncoversjonene fra Base helt til Wildtrak utstyrsnivået, og det er mange fiffige detaljer opp i nivåene.
Men ganske tøft man kan leve livet med en stripper model slik som i gamle dager som feks 80tallets LX vs GT rev.
Base Oxford Hvit 2.7L TTV6 10A 35" Sasquatch Package er noe å frese rundt i eller Badlands om penger ikke er noen bekymringer.

Er ofte innom her å kikker på episoder med gammel Ford og Chevrolet. Han liker F-serie fra 97 og eldre, og her det tar av fra 4:56min. 😄 Akkurat slik følte jeg det også, og det blir bare bedre og bedre når han skal reservere. Det skal ikke jeg, men en fullspekka Badlands er drømmen.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...