Jump to content
Sign in to follow this  
kevad95

Mondeo 1.8L Ghia Sedan 4 BAP, 1999, 70k km, 25k kr

Recommended Posts

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=157604716

tlf : send melding på finn eller her - jeg jobber normalt fra 07:00 til 16:00 og vil ikke alltid kunne svare raskt i dette tids rommet. 

Bilen står i Kristiansand

Prisantydning: 25 000kr eks omreg. 

Beskrivelse

Selger min første bil. Bilen er ypperlig for personer som trenger sin første bil, er Ford entusiast, student eller bare trenger en pålitlig bil som ikke skal koste all verdens.

Nettop EU godkjent

Nettop storservice med tilstandsrapport fra verksted (se bilder i Finn annonse)

Om bilen og dens tilstand:

Bilen har kun gått 70 000km som er svært lite for en så gammel bil. I mitt eier har jeg tatt den fra rundt 40 000km til dens nå 70 000km. Så langt meg kjent var det min bestefar som var originalkjøperen (ikke 100% sikker). Vi begge har kun vasket, polert og vokset bilen for hånd med gode produkter. Min bestefar kjøpte bilen ved Bay Auto Mandal og fikk den tectylert etter kjøpet av Marnarbil AS, dermed fremkommer bilen i veldig god tilstand når det kommer til rust (se rapport bilder).

Før mitt eie var bilen kun sommerkjørt og parkert inne i garasje.

I mitt eie:

Har byttet svært lite på bilen gjennom mitt eie, for det meste kun slitedeler.

-Fjæring som knakk, høyre fremme

-Ny gummilister til bagasjerom

-Ny multireim + strammer da strammeren ga litt slakk

-Ny bremsekalipper fremme høyre side

Ellers vanlige Servicer for bytte av filter og lignende.

Jeg har også koblet på en liten boks bak den gamle radioen slik at den nå har AUX tilgang.

Skader på bilen: (alle skader vist på bilder i Finn.no annonsen)

-Knekk i understells plasten fremme. Da dette kun er plast har jeg ikke gjort noe med det, kan fikses ganske billig vil jeg anta.

-Skrap i metallet bak ved bagasjerommet. Dette kom før mitt eie. Når jeg tok over bilen fikk jeg skaden behandlet hvor det også ble lakkert over. Ripen er ikke fylt inn så fortsatt mulig å se visuelt dersom en er nærme.

-Knekk i plastpynten ved vinduet bak venstre side. Også kommet en antydning til liten bulk i metallet rett ved siden av, men er svært vanskelig å se. Dette kom fra en som smalt døra i bilen min og stakk av.

Annet:

Jeg har ikke hastverk med å selge bilen og kan godt vente på den rette kjøperen, men er mulig å legge inn et bud. Mulig å komme å se på bilen dersom arbeidstid tas hensyn til.

Bilen er daglig kjørt. Selges som den er.

Edited by kevad95