Jump to content

GDS Stavanger.


and

Recommended Posts

Link to comment
Share on other sites

Ja standarden er ikke noe å klage på selv om det ikke er løftebukker.
Lage en arbeidsplan før du sjekker inn her på fredag så skulle en få en effektiv helg på bilen. WC og kjøkken. Her alt du trenger 24/7.

Kunne være en kulisse fra FnF. Så fett ser dette ut.
Er det ikke Brian O'Conner som henger over motorrommet til Eclipsen i hjørnet klar til å infiltrere, og hører jeg ikke bassen dunke utenfor før det bremses ned foran porten? Gjengen til Dominic Toretto vet å gjøre en entré.

Men dette er Stavanger 2021. Opp av sofaen nå.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Skjedd MYE her siden februar. 4 tonn løftebukk med toppramme ble satt opp i juni. Er ikke noe gjerrigknarkbukk med bunnramme i dette feite lokalet.
Brian O'Conner behøver ikke lengre ligge under Eclipsen når gulvplata skal på plass igjen.

Eller hva med vaskeplass utenfor, og skaphengerutleie for 350kr døgnet?

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=207206108

Stedet har egen nettsde for deg som liker bilder https://www.facebook.com/Flintegata

Tenk å hatt noe slikt med ferskt førerkort!
Dette var kun noe jeg så på film eller realityserier på Discovery eller MTV, og det var ikke noe vits i å kaste bort tid på å drømme om noe slikt.

Dette er så langt unna du kan komme der jeg stod under gatelykten langs fortauet eller hva de mange turene mange mil langt i gokk for å se på fjøs og møkkakjellere med norgesrekorder i antall stolper, lavt under taket, smaleste port, og bratteste innkjøring på baksiden av låven med en krapp sving. Bare for å få beskjed noen dager senere om at det ble leid ut til noen andre som hadde ringt.

Dette er neste nivå til en latterlig lav pris i råeste GDShallen i landet. Hadde ikke trengt omvisning. Det første jeg hadde sagt i telefonen er jeg tar DET!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...