Jump to content

Lastesikring


RAN

Recommended Posts

Hei. Jeg kjører en mondeo idag og er godt fornøyd med det. Men med tre barn og hund hadde det vært kjekt med større plass. Vurderer da Galaxy. Tenker sånn ca 12-13modell. Jeg kan ikke se at det er mulig å ha lastesikringsnett opp til tak bak c-stolpen på disse bilene. Da blir poenget litt borte for min del da man ikke kan laste helt opp til taket. Finnes det ikke galaxy med feste opp mot tak? 

Link to comment
Share on other sites

Jeg har selv dette plastdekslet på mondeoen. Har ikke funnet noen galaxy på finni min prisklasse der jeg kan se at de har slikt deksel. Er det kurant å ettermontere? Må sikkert ned med trekk og alt mulig da.. Er det verkstedjobb i såfall? Skrur litt bil selv. 

Link to comment
Share on other sites

Hulla til festene, er i stålet bak der fra før, så du trenger bare skjære hull i taktrekket for å feste dekselene. Trenger iike demontere trekket, bare senke den ned litt der man skal skjære. Vil tro du fikser det selv, ikke noe avansert

Link to comment
Share on other sites

2 timer siden, skrev Mondeo Power:

Følger med mal til alle hullene når du kjøper fra ford, samt en plate til å stikke under taktrekket når man skjærer så man beskytter det under trekket. Er også med de lukene man monterer i hullene som kan lukkes når de ikke er i bruk.

Kjekt å høre. Takk! Da ble plutselig Galaxy mer intetessant igjen. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...