Jump to content

Svartfredag!


and

Recommended Posts

Nei det er ikke fredag, men FCN går egne veier eller ting skjer når jeg har tiden eller roen.

Så hvordan står det til? Siste strømregningen var større enn hva det kostet å fylle diesel på 7.3L Econoline jeg kjørte 25000km i året med for 2-3 år siden. Du veit den gangen du kjørte forbi stasjonskiltet med 13.xx kroner fordi du heller fylte når det var nede på 12kr isteden.

Akkurat når en trodde vi var over kneika så kommer det nye utfordringer.
Har du fulgt med litt på nyhetene de siste dager så tviler jeg på at du tør å vedde stort på at det blir mulig å holde arrangement uten tiltak for publikum i 2022.
Så er det vansker med å forholde seg til forhåndspåmelding og eller forhåndsbetaling så gjør alle oss andre en tjeneste å stopp videre lesing av denne posten.

Men om det ikke er noe problem kan du trygt fortsette å lese videre.

For nå skal FCN på banen. Det skjer helgen 6-7 august 2022 på Vinstra Motosportarena.

Vi har lørdagen, og skal vi ha søndagen eller skal du frese hjem på sekundet etter at kjøringen er slutt på lørdagen?
Det er mulig å campe over med strøm slik som vi gjorde på Våler.

Og en gladmelding til alle bråkebøtter med bråkepotter så er det 100dB.

FCN holder treffet, men Club Honda Norge er invitert akkurat som de siste årene på Våler. Vet ikke hvordan det er med deg, men jeg gleder meg til å treffe Hondafolk igjen.

Runder av posten med en sen svartfredag.

Nå som penga skal brukes på varme og fremdrift denne vinteren så smeller vi til med den beste svartfredagen du finner fordi vi er FCN.

Det ligger noen klubbhetter her i størrelse M, L og XL.
Men hold hesten din nå! For er du som meg så er dette egentlig størrelse S, M og L om du ikke liker det kroppsnært.
Jeg bruker den ikke bare til å posere i, og hver gang jeg tar i en skralle, hjul, jekk, støttebukk eller gjør mer enn å stå rett opp og ned så er jeg glad jeg har en størrelse over normalen.

De voksne har forsynt seg av XXL for lenge siden så det er bare barnestørrelser igjen, og kan jo ikke rane barna så vi gir heller bort en FCN klubbhettegenser. Passer jo fint nå som du skal begynne å kle på deg innendørs også.

Tar det som en selvfølge at du er klubbmedlem.

En liker har vi ikke bruk for, men vi er glade i ord. Så er det noen grunn til at du skal få en? Repper du FCN utenfor stuedøren eller sitter du fast i sofaen i en uendelig nyhetstrøm på mobilen? Hvor skal du være helga 6-7 august 2022?

 

 

IMGP1632.JPG

IMGP1630.JPG

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • and featured this topic

Fått den første liker, men ingen ord? Ingen ord ingen genser :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg har to stk. gensere fra før. En som er blitt brukt en som fortsatt er urørt ;) Honda folket er helt ok (kremt signatur) :P

Ford Sierra '85 2.3 GL

Ford Mondeo '94 2.0 GLX

 

Bruksbil:

X - Ford Fiesta '00 1.3

X - Peugeot 607 '01 2.2

X - Toyota Corolla '99 1.3 Terra 

X - Honda Civic '97 1.4S

Ford Mondeo '05 1.8

 

Prosjekttråd til Sierraen.

http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/77263-min-ford-sierra-23gl-1985-modell/

Prosjekttråd til Mondeoen.

http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/79676-min-ford-mondeo-20glx-1994-modell/?do=findComment&comment=786642

Link to comment
Share on other sites

Denne tråden ligger i Generell bilprat da den er en kombinasjon av kunngjøringen for 2022 FCN Vinstrabanetreffet, svartfredagdeal, og en velferdsjekk.
Brukte resten av forrige søndag etter å lage denne tråden godt påkledd i det kalde lokalet med Sierra, og Tommelom93 er den eneste som klarte å skrive noen ord.

On 11/28/2021 at 3:34 PM, Tommelom93 said:

Jeg har to stk. gensere fra før. En som er blitt brukt en som fortsatt er urørt.

Så hva du mener er at du ikke vil ha en tredje genser? Skal den bare ligge i klesskapet så kan den ligge godt ligge i kartongen på clupshopen.
Eller vil du ha en størrelse større enn den du har fra før?

Link to comment
Share on other sites

Like etter at vi fikk Vinstradatoen for 2022 så fikk vi også en annen nyhet.
Hvordan den ble mottatt kan du se HER.   Advarsel: Ikke trykk om du har sarte ører som ikke tåler grov ordbruk!

Men nå har jeg fått grooven tilbake etter en sommer i Sierra så det skal MYE til for å stoppe oss neste år.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Overskriften var bare for en bestemt dato, men den kan gjenbrukes. Den er jo passende.
Fikk frostkutt i samtlige tastefingre så det ble det ikke tekst her på forumet forrige uke. Humøret fikk seg heller ikke en opptur i kulda. Både ute og inne.
Fingra klarte å hele seg over helga så nå tar jeg igjen med dagens posterekord.

Så er vi her igjen etter kveldens pressekonferanse.
2022 starter det tidligere enn den engelske varianten som gjorde Nordre Follo kjent for hele Norge januar 2021.

Maks 100 stykk på utendørs arrangement uten faste plasser til 15 januar.

Men ser frem til å holde fartsgrensen til og fra jobb. Må ta de lyspunktene som finnes.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...