Jump to content

SS6 Gardermoen 5 juni 2022.


and

Recommended Posts

Årets første!

Søndag 5 juni 2022.

Dette er i pinsehelgen så de fleste av dere skal ikke på jobb dagen etter.

Tid: Oppmøte fra kl 11.00

     Avslutter kl 18.00 eller før om alle har fått nok.

Priser (per sjåfør): Bilen er gratis da det er sjåførene som betaler.

FCN Klubbmedlem: – 0kr ved fremvising av digitalt FCN medlemskort.
Ikke-medlem: – 500kr.

Kun kontant betaling! Det er slikt det må bli. Vi skal kjøre og preike etter en lang vinter.
Jeg har derfor ikke tid til å løke med elektronisk valuta da jeg også er treffgeneral med mindre hender enn jeg har hatter på denne dagen.

Mann eller kvinne deg opp å be om å få ta ut 500 i sedler når du er på butikken eller ta en tur innom minibanken.

500kr i 2x200 og 1 100lapp er drømmen så går dette kjapt for seg uten veksling på plassen.

 

-MÅ ha skilt på bilen.

Hvite, grønne eller røde er det som gjelder denne dagen.

Ta med hørselvern til de minste.

Kart og veibeskrivelse: https://www.norgeskart.no/#!?project=seeiendom&layers=1003,1014,1015&zoom=14&lat=6677656.41&lon=284939.05&panel=searchOptionsPanel&markerLat=6677656.414492187&markerLon=284939.049609375&p=searchOptionsPanel&sok=Gardermoen

Edited by and
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jeg stiller i nybilen!

MY13 Mustang Shelby GT500
MY20 Volvo V60 T8, MY12 MB C63 AMG, '66 Mustang HT ProTouring
'15 Ranger Wildtrak ,'80 Mazda RX-7 13bt, '88 Sierra Sedan Cosworth 2wd, - '90 Sierra Sedan DOHC - '81 Ford Granada 2.3L

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Oppdatert første posten i tråden.

Jeg var vel ikke den eneste som kjørte forbi prisskiltet til en bensstasjon på tirsdag?

Så da gjør vi det eneste riktige. Det blir ingen betaling betaling om du er FCN klubbmedlem. Det holder med å vise frem det digitale medlemskortet denne dagen.

Den nye asfaltsløyfen på 300 meter x 8 meter bredde lagt med strykejern i fjor har dratt leiekostnaden opp til 5500kr for en søndag.

Har du kjørt med oss i fjor så skjønner du at det er nå uaktuelt å bare leie det gamle SS5 asfaltfeltet.

Nye sløyfen er verdt ekstrakostnaden så for at flere medlemmer skal få oppdage "nye" SS6 så gjør vi dette for rekrutteringen i en tid hvor det er kamp om hver krone du har i pungen.

Alle skjønner at en dag med kostnad på 5500kr trenger deltakere om vi skal fortsette å kjøre her i fremtiden.

Så skal du sitte hjemme i sofaen på søndag eller i førerstolen?

Velkommen skal dere være!

 

Link to comment
Share on other sites

  • and unpinned and unfeatured this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...