Jump to content

Street Week Sweden 2022


and

Recommended Posts

Link to comment
Share on other sites

Det kan du si, men det er jo også ett økonomisk spørsmål.

En kjommi og noen andre lokale helter tok turen. Banen de kjørte på i dag var "glatt", så vi får se i morgen. :) 

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Økonomi har en del med det å gjøre for høsten og vinteren tok fokuset fra alt med stadig nye rekorder i utgifter. Så dukket Street Week opp igjen i nyhetstrømmen langt ut på vårparten, og da var ferielisten allerede satt. Noen kaller det ferie, men for meg er dette en friliste. Dette er nå tredje året med hjemmefri.

2017 var kult konsept, men kan svenskene gjøre en uke Hot Rod magazine på svensk? 2018 var det kunne de, og de kjørte jo nærme grensen også. 2019 var dette følger jeg som publikum i Econoline neste år. 2020 og 2021 trenger ingen forklaring. 2022 ble det glemt.

Økonomi blir helt klart ett spørsmål i 2023, men det er det evige det gjør jeg neste år som er den egentlige årsaken.
2018 og 2019 var dette aldri var ett økonomisk spørsmål. Selv ikke med en Econoline. I 2022 er det dyrere å kjøre 115hk Transit enn 7.3L Econoline i 2019.

Neste år om det ikke blir en seddel for en liter så skjer det. For jeg lever bare en gang.

Har jeg uflaks så legger de neste år ruten nord eller syd lengst unna Oslo for de har jo en million nedlagte kortbaner fra den kalde krigen å velge i.
I motsetning til Norge hvor det føles som at har ikke tyskland bygd det på tidlig 40 så finnes det ikke. Eksempel Gardermoen.

 

Ja spennende å følge med. Er det kvelden går med til etter jobb.

Har sett 244 fikk fungere som trekkbil for trekkbilen på vei fra Bergen. Greit å ha en solid Volvo, og ikke en VW Beach buggy når slikt skjer.
11 plass av 43 stykker i True Streetklassen er bra. https://www.nitroz.se/results.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...