Jump to content

Mondeo mk4 2,0 TDCI . Merkelig lyd under bilen venstre side etter skifte av cluch


Balltus12

Recommended Posts

Hei.

Jeg har fått en merkelig lyd hver gang jeg bremser forsiktig. Lyden kommer fra venstre side foran. høres ut som gummilyd. Det virker som om lyden oppstår hver runde på hjulet. kjører jeg veldig sakte å tråkker bremsen forsiktig inn så hører jeg gummi(tror jeg) som sibber på hver eneste runde. Trykker jeg bremsen litt hardere inn så er lyden borte. ( ? ) kjører jeg vanlig uten å bremse er lyden borte. Hører ut som gummi?? Håper noen har vært borti dette før. Høres litt skummelt ut å kjøre slik.

Hilsen Balltus

Link to comment
Share on other sites

det som ble også ble gjort var å bytte bremseklosser foran. Kjøpte på biltema. Tror faktisk det er noe med belegget på klossen. Men har aldri vært borti dette før. Noe som også er rart som jeg nå ser , er at bremseklossene legger i gjen et svakt gult belegg på begge sider? (dvs begge skivene foran ) Skal skru i fra hverandre i morgen. Men lyden er helt forferdelig å høre på når jeg bremser svakt. Skal sjekke drivakselmansjetten også.

Edited by Balltus12
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...