Jump to content

Plaststrømpe til ledningsnett, hvor kjøpe?


xr4ti

Recommended Posts

Noen som kjenner til et sted (eller nettsted) i Norge hvor man kan kjøpe slike korrugerte presplittede plaststrømper i flere dimensjoner? Vet det finnes i bøtter og spann ute i den vide verden men vil ha noe med litt kvalitet og samtidig støtte lokale helter.

318176064_max.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Stemmer, det er slike men med lengdesplitt for å kunne træ over eksisterende ledningsnett uten å ta av kontaktene. Er og rette spech dette her, tåler varme og olje. Synde det ikke er splitt på de. Får lete litt videre. Takk.

Link to comment
Share on other sites

Har tenkt på det ja. Er så mange dimensjoner på det ledningsnettet så må få satt opp en liste. Før hadde jo bilstereo sjappene slike men finner ikke noe nå. Mulig jeg søker på feil navn men har prøvd mange søk uten å finne noe innenfor landets grenser. Skal være i motorrommet så må være olje og varmebestandig. De som er der i dag er fullstendig oppsmuldret, og sånn kan vi jo ikke ha det 😏

Elfa har men det er av den stive typen, det må være av den myke typen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har kikket på de og snakket med en trikker jeg kjenner. Disse er ganske stive sa han og ment for å bruke som bildet viser, dobbelt. Mulig å bruke kun en halvdel mente han.

Handler også noe fra RockAuto og de har den rette typen. Electrical > Wire Management > Wire Sleeve | RockAuto Får ta men noen lenger derfra på neste bestilling om jeg ikke bruker de fra Elfa.

Takk uansett 👍

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...