Jump to content

Fredagkveld kommer det en tråd i forumet du ikke vil gå glipp av!


and

Recommended Posts

Du tenkte å rapportere feilposting, klikkfangst og spam nå?

Men dette er ikke en retarda tråd om hvordan fikse (FYLL INN PROBLEM) på min (FYLL INN MODELL) fra en (ubuden?)😄 gjest som bare gir F i hele forumet, og legger det i Generell bilprat av latskap.

Dette er tråden hvor jeg bruker min trynefaktor 😛 som den breiale klubbleder for å makse et budskap som hører til i flere underforum. Men nå ligger den her, og det er heller ikke feil.

Det er din favorittkombinasjon av klubbleder og dripansvarlig som fortsatt flyter på bølgen av gode vibber fra 3 dager med FCNstand på Autopia Expo i Stavanger. Beste som har skjedd meg på lenge, og ga meg styrke til å brekke stillstanden. Har begynt å bruke kvelder og netter i revehiet denne uken. Rev fra 80 til musikk av 80! Stort bedre blir det ikke, og nå har jeg også fått fiksa til noe kul skit som droppes i forumet på fredagskvelden som du ikke vil gå glipp av.
Døgnet har ikke nok timer til alt, men ting er på vei med Hovedtreff på Grenland Motorsportsenter som får en oppgradering i år samt at vi gjør noe nytt og større på Gardermoen 1 oktober. 2023 blir bedre enn 2022.

Denne tråden forsvinner når nye tråden kommer opp fredagkveld etter jobb. Dette er bare en teaser.

Men vent. Det er mer. Denne tråden har et lydspor som forteller stemningen.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • and unpinned this topic

Rakk det akkurat innen fredag ble til lørdag.

Konvertere bildefiler er ikke noe jeg gjør altfor ofte så tid tok det, men nå er det ute i forumet.

Tenkt meg om å lar denne tråden leve litt så flest mulig får med seg muligheten for en Tskjorte.

Så kom deg inn i lukket klubbforum hvor vi kjører et Autopia Expo 2023 tilbud du ikke kan si nei til på en FCN Tskjorte innen søndag 14 mai.

FCN Lite.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Du synes kanskje vi skulle hatt en større logo? Selvsagt har vi det også, men brukte litt tid på det.
Historien bak det er at der var jeg i revehiet etter at sola var gått ned. Tok en tur ut, og møtte på en som gikk under navnet Jack the Dripper.
Kjører man strøken Sierra i 23 så kommer man i snakk med fremmede som de skulle kjent deg fra da Sierra var ny. Sånn er det bare.

Nevnte at kanskje skulle en hatt stort trykk i front? Men vi ble enig om at det blir for voldsomt.
Blir litt som om man møter nye folk, og åpner samtalen med HALLA! LA MEG FORTELLE DEG TI GRUNNER TIL AT ECONOLINE ER BESTE BILEN DU BØR HA I LIVET DITT.
Det er skjeldent en slager. Er som å sette skoen i døra hos fremmed folk.

Så vi gjør som før med forretning i front og slår ut håret bak.

Dette blir baksiden selv om du ser den i front. #Fordi du har klart å lese teksten over.

Men kanskje en annen gang?

FCN Stort.jpg

Link to comment
Share on other sites

Har du grønn Focus RS så kan du nå få FCN Tskjorte i riktig farge.
Det samme gjelder også om du har gul Focus ST eller Competition orange Mustang New Edge eller S550, og da skjønner du opplegget?
Fritt valg på farge.

Link to comment
Share on other sites

Føler en forstyrrelse i kraften.

Jeg bruker tiden i revehiet. Men du ligger fortsatt på sofaen og klør hakket?
Klø hakket er kortvarig glede. En FCN Tskjorte er evig.

Under 6 timer på deg til å gå i lukket klubbforum hvor vi kjører et Autopia Expo 2023 tilbud du ikke kan si nei til på en FCN Tskjorte innen søndag 14 mai.

Link to comment
Share on other sites

On 5/14/2023 at 6:32 PM, and said:

Jeg bruker tiden i revehiet. Men du ligger fortsatt på sofaen og klør hakket?
Klø hakket er kortvarig glede.

må jo få laget prosjekttråd fra revehiet da. så jeg har noe underholdning imens det blir laget gnage sår i hakket her 😆

Link to comment
Share on other sites

Noen bilder hadde kanskje lagt litt press på fremdriften? 🤔

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

1 time siden, skrev and:

Noen bilder hadde kanskje lagt litt press på fremdriften? 🤔

Ja det synes jeg, nå har vi underholdt forumet med bilder i årevis så nå er vel "O store leder" sin tur 😉 Ha en fin dag i revehiet eller hvor du nå enn er i dag ☺️

Link to comment
Share on other sites

2 timer siden, skrev xr4ti:

Ja det synes jeg, nå har vi underholdt forumet med bilder i årevis så nå er vel "O store leder" sin tur 😉 Ha en fin dag i revehiet eller hvor du nå enn er i dag ☺️

+1 Støtter denne :)

Ford Sierra '85 2.3 GL

Ford Mondeo '94 2.0 GLX

 

Bruksbil:

X - Ford Fiesta '00 1.3

X - Peugeot 607 '01 2.2

X - Toyota Corolla '99 1.3 Terra 

X - Honda Civic '97 1.4S

Ford Mondeo '05 1.8

 

Prosjekttråd til Sierraen.

http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/77263-min-ford-sierra-23gl-1985-modell/

Prosjekttråd til Mondeoen.

http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/79676-min-ford-mondeo-20glx-1994-modell/?do=findComment&comment=786642

Link to comment
Share on other sites

On 5/17/2023 at 6:29 AM, and said:

Noen bilder hadde kanskje lagt litt press på fremdriften? 🤔

 

ja. nå vet jeg at du ihvertfall har tre biler som kunne vert omtalt her på forumet 👍 så bare få slengt det ut så jeg ikke står alene med tråd om fox her :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...