Guest HUGO Posted September 20, 2005 Posted September 20, 2005 (edited) Selger mk1 RS skjørter + leppe bak. Har også et sett med Powerflex forringer til indre og ytre bærearmer bak. Forringene er kliss nye og passer alle Sierra'r. Skjørtene er hele uten sprekker og jekkehulla er sparklet igjen. Lakken sitter ikke særlig bra, men skjørtene er fri for møkk og dritt så det er en enkel jobb og lakkere disse. Leppa bak mangler lister til skruehullene...cossie_storm (han jeg kjøpte dem av) har disse listene. Kom med bud. EDIT: Ja, jeg kan sende dette med posten....om nødvendig, men tar forbehold om at det kan ta litt tid og skaffe pappesker og embaljase. Edited September 20, 2005 by HUGO
Samatron Posted October 2, 2005 Posted October 2, 2005 passer bakleppa på mk2? pris for foringer og leppa hvis leppa passer. hvis ikke, pris på foringer. send gjærne en pm! takk for konidemperne jeg kjøpte forrestren!
Guest HUGO Posted October 2, 2005 Posted October 2, 2005 (edited) For de som ikke vet hvor de indre og ytre bærearms forrngene bak sitter hen... Noen som vet om mk1 leppa passer på mk2 bakfanger? Edited October 2, 2005 by HUGO
Recommended Posts