Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. På samme dagen over nettet rett før 4 juli! Dette er 24 minutter med broderskapet av muskel, og MERICA! 2021 Durango har hentet inspirasjon fra Charger både inne og ute for 2021. Liker den 7 graders vinklingen av dashen på høyre side av fører. Tatt rett ut av 70tallet hvor dashen ofte ble brettet rundt fører. Samme med den kroken av en girspak. Ikke noe kjedelig moderne vrihjul her. 8" eller 10" skjerm i dashen. Selv som verdens værste SUV med Hellcat så er det fortsatt mulig å hekte 3946kg på hengerfestet! Durango SRT Hellcat blir kun som 2021 modell pga fremtidige avgasskrav. Men det blir ikke noe tull som feks Limited Edition av den grunn. Det skal produseres så mange Durango SRT Hellcat i 2021 som det kommer inn bestillinger på! Ordreboken åpner i høst og leveringer starter på nyåret 2021. 2020 Challenger SRT Super Stock er kalibrert for stripa med noen lekre 18x11"felger. Felgdiameteren har krympet så aluminiumkaliperen har bare 4 stempler. Dette er eneste 2020 modell av dagens trekløver da ordreboken åpner i sommer med leveringer høsten 2020. 2021 Charger SRT Hellcat Redeye er verdens værste produksjons 4 dørs sedan med toppfart på 326km/t, og den kan også brukes som en familiebil. Ordreboken åpner i høst med leveringer på nyåret 2021. https://www.dodgefirstlook.com/ Her følger tekst, SVÆRE bildegallerier, og mer video av trekløveret: Pressekit Durango 2021. Pressekit Challenger SRT Super Stock. Pressekit Charger SRT Hellcat Redeye. 24 minutter med vil ha!
  3. Today
  4. Fikk byttet begge hjullager foran i fjor. nå i juni begynte h. lager å vise tendenser til å kollapse. Kjente at det "lugget" når jeg svingte til venstre. Og at felgen var meget varm. Kontaktet verksted som byttet, og fikk time. De konstaterte med "at det har blitt varmegang i bremser fordi bremseklosser har ligget inntil pga rusten kalipper" "Derfor har fettet i hjullager "kokt", og gjort at dette er defekt". Men de byttet hjullager, og monterte den gamle kalipperen på igjen. Etterpå kjørte jeg ca 4 mil, uten antydning til varmegang fra bremser. Nå lurer jeg på, kan varmegangen fra hjullager ha gjort at bremseskiven ble utvidet, og derfor forårsaket at bremseklossene har kommet inntil skiven? Og burde ikke skiven blitt "blå" pga varmen? Hadde avtale med annet verksted tirsdag 30/6 for bytte av dempere hele veien rundt, og der sa de at varmen skyldtes defekt hjullager, og ikke bremser. Skivene var så bra at det ikke var nødvendig å bytte disse. Har det første verkstedet prøvd å skyve feilen over på eier? For hvis det viser seg at det er pga defekt hjullager, går det på reklamasjon. Men hvis verksted påstår at det er pga rusten kalipper, slipper de å utbedre hjullagerfeilen for egen regning.... Noen som har svar? På forhånd, takk. Ford S max, 2008
  5. Moonstone Blue er en nydelig farge og såklart et godt andre valg, men en hvit farge på Sierra Cosworth er og forblir fortsatt favoritt
  6. Da er den første annonsen inaktiv, men den er blitt lagt ut for salg igjen via auksjonen.no og til noe redusert pris https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=183572941
  7. Yesterday
  8. Det blir Trønderford i år også selv med en pandemi. Lørdagen 4 juli er den store utstillerdagen, og den holdes uten publikum. Sånn må det bare bli med maks deltakerantall på 200 stykker, og en åpen plass. Det krever mye mer jobb en vanlig for å arrangere Trønderford 2020 så respekt til arrangør og mannskap for å få til årets treff. http://www.tronderford.com/ https://www.facebook.com/events/255794485639002/
  9. Hei, noen som som har en clutch til FORD MONDEO III Stasjonsvogn (BWY) 2.0 16V TDDi / TDCi 2004 115Hk Jeg bor på bryne i Rogaland Send melding på mobil ; 94187661
  10. Fra motorstyring framfor venstre plast innerskjerm, under radiator og opp under høyre lykt før den går over til motor, Mener det er slik på de også, la opp nye ledninger på en S-max
  11. Sjekket ledningene ser fine ut hele veien, kan ikke se at dem har noe skade. Kanskje en fordel å måle dem også, men vet ikke helt hvor dem går fra sensoren har prøvd å følge dem,noen som vet hvor dem går?
  12. Last week
  13. Da må du nok ned med kassa for å se hva som har skjedd
  14. Takk for tipset, skal prøve å fjerne kabelbeskyttelsen å sjekke ledningene hele veien fra toppen til sensoren.
  15. Mange takk, da skal jeg gjøre et forsøk
  16. den står dønn. redd den knekker om jeg trykker hardere. Lufta dn og for sikkerhets skyld
  17. Har du sjekket ledningene fra toppen og ned til sensoren så de ikke fikk seg en smell når reima røk?
  18. Tok ikke lange tiden fra januar i bil til i trekasse rett før juli. Legger den i media for det følger med 5 stykk bilder av komplett motor. Så hvem er den første til å få den på gata her i landet? https://performanceparts.ford.com/part/M-6007-73
  19. Oppdatering Har timet opp motoren og registereima står riktig og er hel Har kjørt diagnose, får opp feil på veivaksel sensor. Har byttet sensor og magnetplate bak veivhjulet slettet feilkodene, men samme feil kommer opp og vil fortsatt ikke starte. Noen tips?
  20. Tar opp igjen denne med følgende spørsmål I vognkortet til Mondeoen står det vekttillegg med følgende punkter (se vedlegg). Siden det står takluke 17kg, vil det si at man kan bygge om til takluke uten å vise bilen på biltilsynet eller må bilen vises?
  21. Umulig å trykke inn clutchen. Virker som den har hengt seg som trykket inn for ingen fremdrift når den er i gir. Hvor begynner jeg feilsøk? Er en mondeo mk3 cdti
  22. Tøft! Barra motoren er jo bare magisk Ser forøvrig ut som en meget velholdt og ryddig bil som er stort pluss i boken
  23. https://www.blocket.se/annons/skaraborg/ford_sierra_cosworth_barra__sfro_/90655218 Første gang jeg har sett en Sierra med Barra motor.... godkjent er den å....
  24. Ford tar kansje en Mazda og gjør bilen "dårlig" rett å slett fordi de ikke ønsker å selge den. Det så latterlig kult ut med den Rivian. Som en radiostyrt bil i full skala.
  25. Har løst problem ved noen tilfeller ja
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...