Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Folk rundt her har testet slike anbefalinger før og med så-som-så resultat. En motor med retardert kamtiming, ingen vakumklokke og 38 mm halsringer i en 45 mm forgasser er satt opp for banebruk slik jeg ser det.
  3. Yesterday
  4. Det er en 2,1 når jeg tenker meg om, men ja, 65 er nok for mye. Rota fram ei bok her som ble kjøpt for ørten år sia.
  5. Last week
  6. Den eneste korrekte måte å finne ut av dette er å kjøre bilen på delgass og lese av AFR, men på helt generelt grunnlag tipper jeg at 65 dyser på en 2,0L vil gi for lav AFR på cruising. Unntaket er om du har nyere emission forgassere.
  7. Sommerdvale... og vinterdvale... men fikk sett dagslys en gang iår
  8. Ok. Prøve 50 da og eventuelt borre opp. 10 år siden sist jeg dilla med detta, men mener det satt i 45 og det ble for tynt. Fant aldri dyser den gang (solex addhe) men nå ser det ut som det finnes på ebay. Har ikke noe slikt du da?
  9. Årets siste bilde? Nærmer seg vinterdvale modus
  10. Tja, må se litt nærere etter. Er svært sjelden trykkbryter ryker, har skiftet en på mine 25år som Ford mekaniker
  11. kan jeg utelukke trykkbryteren som vist på bilde lengre opp tro?
  12. Vil tro 50 holder. Har 65 på min V8, med 0,7L sylindervolum. Den gikk helt OK på 50/55, men tomgangsdysene er med på overgangen og der hadde jeg et problem. 65 fikset biffen. Men, det er forskjell på DCOE og IDF..... Må gå til litteraturen for å finne detaljert info.
  13. Truckdriver har vel en ganske omfattende tråd om dette. Om du søker så finner du den kanskje 🤔
  14. Har sånne matter i pickupen og heilt ærlig så har eg ikkje mykje sansen for dei. Har hatt gummimatter lenge no og vil over til tøymatter 🙂
  15. Noen som veit i nabolaget hvor store tomgangsdyser ohc'n liker? , 65?
  16. Brudd i ledningsnettet mellom luka og karosseri hender skjer
  17. Jeg har byttet låsen og micro bryteren. Men det fungerer fortsatt ikke. Har spenning på noen av pinnene på hurtig koblingen til låsen. Trenger forslag på videre feil søking.
  18. Hvordan gikk det med denne egentlig? Ble den godkjent med norske skilt?😊
  19. Disse har golvmatter til Sierra https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=208485335
  20. Det er ikke alltid at delene blir oppført som spesifikk til Sierra Det hender at selgeren ikke vet eller husker hvilken bil delen er til og dermed annonserer delen under kategorien annet. Jeg skal se om jeg finner den annonsen igjen, da kan være at mattene er solgt eller inaktiv....
  21. Okey? Ka er det du søker på? Har sierra lagret søk på finn men har ikkje fått med meg noke...
  22. @Sierrakaren Mener å huske at jeg såg noen matter til salgs på finn.no for noen dager siden. Et godt tips er følge med på finn, mye godbiter som dukker opp for salg
  23. Noken som har greie på dørmatter til sierra? Finner ingenting på ebay...
  24. Motorens kjølevifte, skal gå når ac er på, er det den som slår seg på når du kopler av trykkbryter kontakten ?
  25. takk for en fin utredning. Jeg har aldri vært bort i dette problemet før med noen ac jeg har hatt. dvs kompressoren kobler seg inn men ikke ut når den står i ac på modus.tar jeg av koblingen til trykkventilen som vist på bilde og starter opp , går ikke pumpa. men en vife starter i full fart. da hører jeg tydelig at ting er i orden men da går ikke kompressoren.Da har den ikke slått inn. Hva er det første som slår deg at feilen kan være Grcossie? Ellers virker alt som det skal av varme og kulde i bilen. Den kjøler ned til 6 grader.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...