Jump to content

Recommended Posts

Posted

ja da var det pån igjen da.. full teknisk kontroll på alfaset i går (14/10)

 

først skulle han ta meg for dekk mønster, men gikk ikke. så skulle han ta meg for vinkeln på hjula (camber)

gikk heller ikke. så skulle han ta meg for senking, gikk heller ikke.

 

så fra hans munn,

"jeg må nokk være rasshøl"

meg

tenkte meg det

han

ja jeg tenker på eksosen din ( dritt potte i carbon )

 

jeg svarte pent og fikk ting tilbake og fikk kjøre vidre..

 

men så er mitt spørsmål, når jeg skal inn å vise den igjen. bør jeg da fikse slark i akslene bak og endelig få justert forstillinga riktig?

Guest Excaliburzz
Posted

slakken i akslingene ska l ikke ha noe å si, heller ikke justeringa hvis du allerede har senkinga i vognkortet.

Men det hadde jo vært kjekt med rett spissing og da...Så sliter du hjula bare pga camber som er helt på trynet :P Få i deg cambershims du...hehe

Posted

eller to stoppskiver i øverkant så sparer man di penga :P

Posted

kommer an på hvor mange grader camber du har da... la oss si at du har 2,5 grader negativ camber, camber å mm går for d samme så da kan du legge stoppskiver på 2,5 mm,da vil hjula stå temmelig rette...

 

1 grad = 1mm

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...