NEXr4i Posted October 15, 2005 Posted October 15, 2005 ja da var det pån igjen da.. full teknisk kontroll på alfaset i går (14/10) først skulle han ta meg for dekk mønster, men gikk ikke. så skulle han ta meg for vinkeln på hjula (camber)gikk heller ikke. så skulle han ta meg for senking, gikk heller ikke. så fra hans munn, "jeg må nokk være rasshøl" meg tenkte meg dethan ja jeg tenker på eksosen din ( dritt potte i carbon ) jeg svarte pent og fikk ting tilbake og fikk kjøre vidre.. men så er mitt spørsmål, når jeg skal inn å vise den igjen. bør jeg da fikse slark i akslene bak og endelig få justert forstillinga riktig?
Guest Excaliburzz Posted October 15, 2005 Posted October 15, 2005 slakken i akslingene ska l ikke ha noe å si, heller ikke justeringa hvis du allerede har senkinga i vognkortet.Men det hadde jo vært kjekt med rett spissing og da...Så sliter du hjula bare pga camber som er helt på trynet Få i deg cambershims du...hehe
Guest zr50sl Posted October 15, 2005 Posted October 15, 2005 eller to stoppskiver i øverkant så sparer man di penga
Kindher Posted October 16, 2005 Posted October 16, 2005 åssen størrelse og tykkelse på disse stop skivene da? 87 orion 2.0 Zetec: http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=7430
Guest zr50sl Posted October 16, 2005 Posted October 16, 2005 kommer an på hvor mange grader camber du har da... la oss si at du har 2,5 grader negativ camber, camber å mm går for d samme så da kan du legge stoppskiver på 2,5 mm,da vil hjula stå temmelig rette... 1 grad = 1mm
Recommended Posts