KinG^KaoZ Posted November 7, 2005 Posted November 7, 2005 Først monterte jeg luftfilter, ble rå lyd! Så nå har jeg montert "effekt"potte på den. Er 2" inn og 3-3.5" ut. Nesten ingen lyddemping egentlig, ganske liten potte. Synes ikke lyden ble noe spess høyere i det heletatt?? Har riktig nok ikke hørt på utsiden under pådrag menmen. Tomgangen ble HELT lik. Kommer gromlyd omtrent bare i andregir om du gir fint på. Gir man full gass så forsvinner liksom bromlelyden. Kunne tenkt meg litt mer, "brutal" lyd Hjelper det å erstatte den flammeboksen med rør? For å si det slik, lyden når du bremser på gir ut potta er høyere en de andre "lydene" ! 91 Sierra 2.0i cl DOHC 71 Yamaha RD 350
Guest mfafa Posted November 7, 2005 Posted November 7, 2005 lyden når man bremser på motoren "er" bare høy på DOHC selv har jeg montert powerfilter og kappa ut midtre potta og erstatta den med et rør i samme dim som resten av eksosanlegget... ble passe rå lyd av det egentlig. Bilen knatrer litt når man ruser den....særlig når den er kald så den går litt rikt.
Recommended Posts