Guest xsiv Posted November 15, 2005 Posted November 15, 2005 Vell trenger en bil nå, skal gå som delebil Pluss den vil bli brukt som a-b bil, så har du en xr3i så si ifra for jeg er intrisert, må være eu ok til sommeren iallefall..
Z10an Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 opp! har en 89 mod 1,6i plutselig eu-ok til sept 07. den selges i løpet av vinteren hvis noen er interresert...
Z10an Posted November 18, 2005 Posted November 18, 2005 bor i bergen... skal se om eg kan klare å legge ut bilder i løpet av kvelden...
Z10an Posted November 19, 2005 Posted November 19, 2005 Da kom noen bilder. ikke giddet å vaske bilen, men det får no bare være. ting som kan være verdt å vite er: 1,6i 90 hkel vinduer, soltak, varme i seter, eu-ok til sept 07, ny topp-pakning og ventiltetninger, ny regreim for 10000km siden, gått ca 210000... du får gi et bud hvis det kan være interressesant.
Guest xsiv Posted November 19, 2005 Posted November 19, 2005 Den der såg ikke gale ut igrunn, er brekket stramt da ? Hvor mye føler du for att du trenger for bilen da ?
Z10an Posted November 22, 2005 Posted November 22, 2005 Den der såg ikke gale ut igrunn, er brekket stramt da ? Hvor mye føler du for att du trenger for bilen da ? skal sies at den ser ikke så bra ut når du kommer innpå den, men greit nok. brekket låser greit på snøføre og is, og bilen står på brekket hvis du trekker det bra til. skal sies at hjulbuene er sparklet kjapt sammen for godkjenningen sin del, og ser ikke fryktelig bra ut hvis du er pirkete. når eg no har tid å tenke meg om kan det også nevnes at det er et hjullager eller to som durer litt, og tannkransen som skal stramme clutchwiren er litt slitt, og bør byttes. klikker litt iblandt. den har lekket vann inn i bagasjerommet, men dette har jeg ikke merket noe til etter at jeg byttet pakninger rundt baklysene. bremserør bak og klosser fremme er nye, og i følge forrige eier var clutchen byttet en liten stund før jeg kjøpte den. stemmer dette er den bare ca 20-25000 km gammel. tanken var i utgangspunktet å få 10000 for den, men bud vurderes.
Recommended Posts