Guest harleymannen Posted December 3, 2005 Posted December 3, 2005 Hei dere. Skal mulig selge mitt motor prosjekt pga mulig over gang til cosworth motor i mitt Capri prosjekt. Dette er en 87mod 2is motor som er i deler men komplett. (205blokk) i meget god stand.Garret T2 turboGrenrør som er sveiset til denne Turboen Bud????? Knut
Guest harleymannen Posted December 3, 2005 Posted December 3, 2005 Hei dere. Skal mulig selge mitt motor prosjekt pga mulig over gang til cosworth motor i mitt Capri prosjekt. Dette er en 87mod 2is motor som er i deler men komplett. (205blokk) i meget god stand.Garret T2 turboGrenrør som er sveiset til denne Turboen Bud????? Knut
cossiemk1 Posted December 3, 2005 Posted December 3, 2005 Er det gjort noe med den motoren?? eller er alt standard? har du bilde av grenrør?
Guest harleymannen Posted December 4, 2005 Posted December 4, 2005 Hei Motoren er standard enda, dette kom litt brått på 2om jeg skulle gå for en cosworth motor. Men jeg kan dreie ned stemplene 1mm hvis det er ønskelig og ev lette svinge hjulet til ønsket vekt. Bilde av Turboen og grenrør kommer om et par dager når jeg har fått tatt dette. Knut
Recommended Posts