Guest Michal Posted December 19, 2005 Posted December 19, 2005 kjører pent nok til at det ikke sier"PANG" og hissig nok til at politiet blir hissige NOEN SOM HAR EN 2 BAR MAP LIGGENDE TIL EN BILLILG PENGE DA????
Guest jornhan Posted December 19, 2005 Posted December 19, 2005 kjører pent nok til at det ikke sier"PANG" og hissig nok til at politiet blir hissige NOEN SOM HAR EN 2 BAR MAP LIGGENDE TIL EN BILLILG PENGE DA???? Jeg har.bud?
Guest Michal Posted December 19, 2005 Posted December 19, 2005 i nærheten av oslo?? aner ikke pris er liksom bare for å fjerne 2,5 mappen hvis den ikke gir nokk bensin?? har oxo tendenser til rykking og kutting rundt 4000 rpm... kan dette skyldes mappen?
Guest jornhan Posted December 19, 2005 Posted December 19, 2005 i nærheten av oslo?? aner ikke pris er liksom bare for å fjerne 2,5 mappen hvis den ikke gir nokk bensin?? har oxo tendenser til rykking og kutting rundt 4000 rpm... kan dette skyldes mappen? Virker som om det kan være mapsensor,plugger,coil,pluggledninger,vanntemp sensor,fordeler eller rotor,men det blir bare ren tipping.Nja,en 3 bar mapsensor koster kr1100 hos face motorsport så hvis du bare kommer med ett bud så blir vi nok enige.Bor ca 3 mil nordøst for oslo så vi kan helt sikkert møtes ett sted,men har ikke mulighet å møtes før på onsdag.
Guest Michal Posted December 19, 2005 Posted December 19, 2005 kan være alt mellom himmel og jord det der!!!!! derfor bilen skal restaureres til steg 3 til sommerenså trenger bare 2 bar mappen i vinter... hmm..... er julesesong nå så kan ikke by så mye for den akkuratt nå.kan gi deg et SKAM bud på 200 kr nå. er sikker mer lønsomt for deg å beholde den selv..
Guest jornhan Posted December 19, 2005 Posted December 19, 2005 kan være alt mellom himmel og jord det der!!!!! derfor bilen skal restaureres til steg 3 til sommerenså trenger bare 2 bar mappen i vinter... hmm..... er julesesong nå så kan ikke by så mye for den akkuratt nå.kan gi deg et SKAM bud på 200 kr nå. er sikker mer lønsomt for deg å beholde den selv.. Kan være allt mellom himmel og jord som du sier ja .Synes det budet var for lavt att jeg gidder å selge den,men skjønner jo også deg da det går MYE penger for alle i disse tider .Nå ser i hvertfall folk hva du kan gi for en 2 bar map og er det noen som er i total krise så selger de deg en sånn ganske kjappt vil jeg tro .
Guest Michal Posted December 19, 2005 Posted December 19, 2005 det er HELT greit jeg får kjøre "pent" gjennom vinteren så bilen overlever til sommeren hvor den får skikkelig oppussing jepp pengene flyr i jula gitt
Guest jornhan Posted December 19, 2005 Posted December 19, 2005 det er HELT greit jeg får kjøre "pent" gjennom vinteren så bilen overlever til sommeren hvor den får skikkelig oppussing jepp pengene flyr i jula gitt Kjør pent så holder den helt sikkert ut vinteren .
Recommended Posts