Jump to content

Salg Av Diverse...


HPL

Recommended Posts

Jeg har hatt et lite ryddesjau på loftet, og funnet en del ting kanskje andre har mer bruk for enn meg.

 

Continental ContiEcoContactCP 185/65 R14 Har stått på 99 mod. Focusen til min kone. Pris: 1000.- el. bud Bilde 1 Bilde 2

 

Ricoh FAX120 (telefon+faks+telefonsvar). SOLGT. Bilde

Fremstår som ny. Analog telefon.

 

Matrin DJ Series Wheeler discolys. Bud. over 500.- Bilde.

Tak-feste, mangler bare pære. (300w glødepære m/GU 6.15 sokkel)

 

Sony Eriksson K700i Pris: SOLGT

Normal brukerslitasje. følger med ekstra batteri, lader og handsfree(stereo, ikke bluetooth HF, den bruker jeg fortsatt). Navitasten er nå renset for støv. Telefonen funker bra nå.

 

Grundig GV 7497 Videospiller m/masse filmer og remote. Pris SOLGT

Masse barnefilmer(Ole Brum, Teletubbies osv), samt mye annet bra. F.eks: Antz, Leon, The Siege, Heat, Scary Movie2, The Rock,, Ringenes Herre, Harry Potter 1 +++

 

Vuredrer også å selge en del cd'er fra min tid som DJ. Her er alt for en hver smak. Har 5-6 brødkasser med cder som bare står å støver. Pris: SOLGT

 

Finner du noe av interesse, send evt en PM.

 

 

Edit: Ny pris på dekk og felg. :)

 

 

PS. Holder til i Bergen.

Edited by HPL

1998 Volvo S80 - 231hk

Link to comment
Share on other sites

Vurderer også å selge gamle headsettet mitt. (Har ikke brukt det på leeeeeeenge.)

Settet det er snakk om, er en Technics RP-DJ1200. Dette tåler JULING! (Kan jo nevne at når Panasonic Norge hadde demo-møte på dette headsettet, startet de med å pakke ut settet, for så å HOPPE på det. :blink: ) Så fikk vi prøve spille det! :lol:

Spiller HØYT! 106dB

Strekkfast kabel!

Solid oppbygging!

Frequency response 8Hz-30kHz

Svært god lyd, (ikke bare høyt!)

High input power (1500mW)

Kostet når jeg kjøpte det, 18-1900.- spenn. (Veil. pris i dag er 1595.- hos Panasonic Norge)

Pris: 900.- el. bud.

PENT brukt!

 

572_thumb.JPG

 

http://www.panasonic.no/servlet/PB/menu/11..._l13/index.html

Edited by HPL

1998 Volvo S80 - 231hk

Link to comment
Share on other sites

Dette headsettet er seriøst sikkelig bra.. bra erstattning for sony sin toppmodell

Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)

Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle)

 

BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)

BMW 523i e39 (Brukstralle)

Link to comment
Share on other sites

Oppdatert liste!

 

Som ZirZ sier, dette er et KNALL bra headsett.

Jeg hadde STORT forbruk av headsett i min tid som DJ.

Hadde mange AKG sett, Senheizer, Sony ++++

Etter jeg fikk dette Technics settet, ble det slutt på å kjøpe headsett annen hver måned!

1998 Volvo S80 - 231hk

Link to comment
Share on other sites

Oppdatert liste!

 

Som ZirZ sier, dette er et KNALL bra headsett.

Jeg hadde STORT forbruk av headsett i min tid som DJ.

Hadde mange AKG sett, Senheizer, Sony ++++

Etter jeg fikk dette Technics settet, ble det slutt på å kjøpe headsett annen hver måned!

jepp.. har d sjøl d der.. funker bra som et lite reise stereo anlegg :D og du kan fint bli tunghørt med de og :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Alex_86
Dette er feil sted å legge ut slikt til salgs. Det forsøpler forumet. Vis hensyn til de som faktisk leter etter deler.

 

 

hehe, det var dagens.. forsøpler forumet

Link to comment
Share on other sites

ja, og jeg har forståelse for at små drittunger ikke vet hva det vil si. Når jeg skal kjøpe deler til ford, er det greit å sjekke her, fordi man ikke finner mobiltelefoner, skolebøker, gardiner, komoder, komfyrer etc her, men KUN Ford relaterte deler. Jeg gidder faktisk ikke å bruke så mye tid på internett, men når det blir mye søppletråder her, så må jeg bruke lengere tid for å gjøre meg ferdig. Men hvis du ikke skjønner hva jeg mente med forsøpling av forumet, så får du stikke på bilforumet.net, så skal du få endel søppel å lese gjennom.

Link to comment
Share on other sites

Guest Alex_86

hvis du leser øverst der, så selger han ford relaterte ting, men han hadde litt andre ting han skulle selge, og da tenkte han som så at er sikkert noen her som trenger/kunne tenke seg dette, derfor la han dette ut her, med overskriften "salg av diverse..."

Link to comment
Share on other sites

ja, og jeg har forståelse for at små drittunger ikke vet hva det vil si...

 

 

Håper VIRKELIG ikke du refererer til meg som "små drittunger"...

Det er noe som heter å ikke forhåndsdømme før du kjenner en person.

Det kan være farlig å generalisere folk vet du!

Jeg kjenner ikke deg, og du kjenner ikke meg.

Det er slike kommentarer JEG ser på som å "forsøple forumet".

Om det ikke er noe som er av interesse for deg, hvorfor bruker du da tid på tråden min? Faktisk hele TO ganger/poster?

1998 Volvo S80 - 231hk

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...