Guest InZane2k Posted February 1, 2006 Posted February 1, 2006 Har du snakka med han fyren Cossieman?
Cossieman Posted February 1, 2006 Posted February 1, 2006 halla nei.. har glemt det helt. skal ringe han i dag jeg:D ved 4 tiden. legg meg til på msn eller noe da:D SjakaleN_@everyday.com så skal jeg si ifra:D Her skal det stå noe.. og det gjør det.
Guest InZane2k Posted February 23, 2006 Posted February 23, 2006 er det noen som bytter bakskjerm og lakker her?
Guest mazdafun Posted February 24, 2006 Posted February 24, 2006 Hvite blinkers er et must. noen andre enn England som selger dette?
Guest Compom Posted February 26, 2006 Posted February 26, 2006 noen andre enn England som selger dette? De små på siden får du på Bilxtra til en billig penge. Blinkerne på fangeren ved siden av grøftelysene kjøpte jeg hos Face for en tusenlapp.
Guest mazdafun Posted February 26, 2006 Posted February 26, 2006 De små på siden får du på Bilxtra til en billig penge. Blinkerne på fangeren ved siden av grøftelysene kjøpte jeg hos Face for en tusenlapp. var de i fageren jeg lurte på takk takk
Recommended Posts