Guest ErikW Posted February 20, 2004 Posted February 20, 2004 Hei Jeg har muligens for hånd en del xr4x4 deler, og da tenkte eg hovedsakeligt på om demperene paste og bakaksling!Kjekt med sperr !Demperene på min bil er gåene og hvis det følger dempere med i dele haugen eg kan kjøpe så hadde det vært ganske bra, og hvordan er disse demperene til xr4x4?Og hva annet bør eg prøve å få med meg hvis muligt som er kjekt å ha fra di bilene? Mvh Erik W
RsMuffe Posted February 20, 2004 Posted February 20, 2004 Hei Jeg har muligens for hånd en del xr4x4 deler, og da tenkte eg hovedsakeligt på om demperene paste og bakaksling!Kjekt med sperr !Demperene på min bil er gåene og hvis det følger dempere med i dele haugen eg kan kjøpe så hadde det vært ganske bra, og hvordan er disse demperene til xr4x4?Og hva annet bør eg prøve å få med meg hvis muligt som er kjekt å ha fra di bilene? Mvh Erik W jeg er usikker på hva slags 4x4 system dem er på.. men men.. men jeg mener at det passer så lenge du har combicoupe og dele kommer fra en kombicoupe.. så passer det... men om du får brukt kun bare bakaksel til xr4x4.. det har jeg ikke peiling på.. men det er sikker annen utveks. i diffen.
Recommended Posts