Guest HUGO Posted January 26, 2006 Posted January 26, 2006 Øhhh...er litt usikker på hvem som henvender seg til meg og hvem som henvender seg andre her.... Lalinea: Felgene dine er kule og ser ut til og være de samme som IsT (fakeworth) sine. Liker disse felgene. Kunne tenkt meg et sånt felgsett som vinterfelger. AnDtHo: Felgene dine er også kule, men falt ikke helt i smak hos meg. Syns eikene stikker for langt ut i forhold til resten av felgen. Jeg syns også at de var litt for moderne på en Sierra, men hadde nok passet bra på en Mondeo. Michal: Fet bil! Liker felgene dine og lurer på om vi ikke skal gjøre en byttehandel hvis du fremdeles er intresert?---------- Hva mener dere? Passer TSW venom felger på Mondeo? Sleng på litt senking + stylingkit så blir det nok enda litt bedre
Guest LaLinea Posted January 26, 2006 Posted January 26, 2006 Øhhh...er litt usikker på hvem som henvender seg til meg og hvem som henvender seg andre her.... Lalinea: Felgene dine er kule og ser ut til og være de samme som IsT (fakeworth) sine. Liker disse felgene. Kunne tenkt meg et sånt felgsett som vinterfelger. AnDtHo: Felgene dine er også kule, men falt ikke helt i smak hos meg. Syns eikene stikker for langt ut i forhold til resten av felgen. Jeg syns også at de var litt for moderne på en Sierra, men hadde nok passet bra på en Mondeo. Michal: Fet bil! Liker felgene dine og lurer på om vi ikke skal gjøre en byttehandel hvis du fremdeles er intresert?---------- Hva mener dere? Passer TSW venom felger på Mondeo? Sleng på litt senking + stylingkit så blir det nok enda litt bedre Felgene til Michal er ikke verst men for småe til å passe på en bil med styling og senking for da skulle de vært minst 17''
Guest HUGO Posted January 26, 2006 Posted January 26, 2006 Felgene til Michal er ikke verst men for småe til å passe på en bil med styling og senking for da skulle de vært minst 17'' Så det skal være minst 17"? Fins det en lov som sier det?
Guest LaLinea Posted January 26, 2006 Posted January 26, 2006 (edited) Så det skal være minst 17"? Fins det en lov som sier det? Nei. Sa min mening. Problemer med det? Du som sier skal ikke jeg. Skulle... Edited January 26, 2006 by LaLinea
Guest AnDtHo Posted January 29, 2006 Posted January 29, 2006 Jeg kunne tenke meg og bytte mine 17" alu.felger mot noen 16". Mine felger: Megawheels 102, 7x17", 4x108. Impress er jeg ikke sikker på enda. Hjulene ligger innenfor skjermene på både Sierra og Mondeo. Dekkene er Aurora (tror de heter det) 205/40-17 med masse mønster igjen. Kjøpt i mai 2005. Jeg har kvitteringer på dette. Felgene er helt strøkne bortsett fra litt skade i kanten på 2 av felgene (fortau ja! ). Dette syns ikke med mindre du setter deg ned og ser nøye. Skadene er likedan på begge felger. Felgene er ikke skjeve/ubalanserte og dekkene lekker ikke luft. Ønsker å bytte mot noen 16" med litt kant. Annet kan også være intresant. Sleng opp et bilde så får vi se Jeg bor mellom Drammen og Oslo.Selger du?
Guest HUGO Posted January 29, 2006 Posted January 29, 2006 Nei. Sa min mening. Problemer med det? Du som sier skal ikke jeg. Skulle... Ok, beklager. Var nok litt trøtt da jeg leste innlegget
Guest HUGO Posted January 29, 2006 Posted January 29, 2006 Selger du? Må nesten ha noen sommerfelger så jeg holder meg til en byttehandel, men jeg skal huske deg dersom jeg vil selge.
Guest IsT (fakeworth) Posted January 29, 2006 Posted January 29, 2006 Du var ikke intr i og bytte mot de som satt på audien? mvh stian
Guest HUGO Posted January 30, 2006 Posted January 30, 2006 Du var ikke intr i og bytte mot de som satt på audien?mvh stian Går for Michael sine dersom han ikke har ombestemt seg, men selger du felgene dine? Trenger vinterfelger også.
Guest Taunus Basic Posted April 6, 2006 Posted April 6, 2006 Denne tråden er vanvittig rotete.. hehe Jeg kan være interessert i de 16 eller 17, som hadde 4x100 boltsirkel... Hvem hadde de ? Bilde av de? Dekkdimensjon/slitasje? Innpress? Prisantydning?
Guest HUGO Posted April 7, 2006 Posted April 7, 2006 Denne tråden er vanvittig rotete.. hehe Jeg kan være interessert i de 16 eller 17, som hadde 4x100 boltsirkel... Hvem hadde de ? Bilde av de? Dekkdimensjon/slitasje? Innpress? Prisantydning? Nei, mine felger har 4x108. Denne tråden er avsluttet for min del.
Guest Taunus Basic Posted April 7, 2006 Posted April 7, 2006 Sånn kan det gå.. rotete tråd ja.. Mange rare innlegg..
Recommended Posts