Guest fi(reh)esta Posted January 28, 2006 Posted January 28, 2006 Har hatt bilen min i 4 år så det er noen gamle bilder her og!Har tenkt å kjøpe meg det stylingkitte som på den blåe fiestabildet.
Guest mussa Posted January 28, 2006 Posted January 28, 2006 Stilig!! Ser du har hatt litt forskjellige felger.. Får jo bare enda mer lyst på ting til min egen bil av å se på dette.. Hehe.. Åssen fiksa du frontfangeren din? cupwings og catkiller på orginalfanger?
Guest fi(reh)esta Posted January 28, 2006 Posted January 28, 2006 jepp. tenkte eg sku prøve det,masse sikaflex så sitter det jæ..lig godt.Fint til å brøyte med hvis du blodsenker bilen!Skulle egentlig bruke sånne justerbare "stenger"for å holde cupleppene oppe,men ....ja.At folk sier at fiesta er en Konebil,dvs.du får draget på damer da!!!!
Guest mussa Posted January 29, 2006 Posted January 29, 2006 Hehe.... Det draget har jeg ikke lagt merke til enda altså.. Men men, har ikke hatt bilen lenge så.. "Venter på bedre tider"
Guest Missxr2 Posted January 30, 2006 Posted January 30, 2006 bortsett fra at den er altfor ny så var den fin
Guest mussa Posted January 30, 2006 Posted January 30, 2006 Artig at det kommer flere mk4-folk her Altså.. Den Fiestaen din.. Gud bedre... Som om jeg skulle gjort det selv.. Hehe.. Akkurat de felgene og fronten.. "Inspirert"
Trond_V Posted January 30, 2006 Posted January 30, 2006 fronten på hans bil skal du nok strekke deg langt etter..unik grill på den, etter kva eg forsto.
Guest mussa Posted January 30, 2006 Posted January 30, 2006 Småheftig sak det der.. Denne siden ser man samme panserforlenger på noen av bilene.. Sikle : http://www.czt.no/catalog/index.php?cPath=30_60_245
Recommended Posts