Guest ST200evil Posted January 31, 2006 Posted January 31, 2006 noen som vil lage en basskasse til meg? skal inn i mondeo stv og være "utstillings objekt".. betaler
cossiemk1 Posted February 1, 2006 Posted February 1, 2006 Det kan ordnes, men da er det greit å se bilen, og avtale hvordan du vil ha det, så lager jeg det slik
Guest ST200evil Posted February 1, 2006 Posted February 1, 2006 det er en mondeo stv.. hvor er du fra? og hva vil no sånnt koste?
cossiemk1 Posted February 1, 2006 Posted February 1, 2006 Jeg bor i åsgårdstrand, rett over med bastø ferga, og 10 minutter kjøreing... pris blir vanskelig og si før jeg vet hvordan du skal ha det... har du subber? eller er du ute etter en ferdig kasse med subber??
Guest ST200evil Posted February 3, 2006 Posted February 3, 2006 har 2x12" cadence subber.. skal ha en "integrert" kasse som er pen og "utstillings" klar.. vanskelig å forklare.. men kan komme en tur nedover etterhvert.. skal til tønsberg med tiden uansett..
cossiemk1 Posted February 3, 2006 Posted February 3, 2006 Den er grei, send meg en pm når det nærmer seg da...Skal du foresten kvitte deg med rover motoren?
Guest ST200evil Posted February 4, 2006 Posted February 4, 2006 Bilen med rover motoren er til salgs.. vet ikke hvordan motoren er, stått en stund nå og starter ikke.. men kan få hele driten for 2000kr mot henting.. ps: ikke papirer på bil.. ikke tyvegods.. men "tatt inn fra utlandet"
cossiemk1 Posted February 5, 2006 Posted February 5, 2006 Da får vi se om ikke vi kan bli enige om noe da vet du
Recommended Posts