Guest Morten_Amu Posted February 19, 2006 Posted February 19, 2006 selger min 2liter icl sedan medny bensin pumpeNy bakaksjel 2wd cossie m/sperre, nye klosser lakkerte calipere, og slipa skiver (strøken)Nye skiver forran, nye calipere forran, klosser, bremserør.kjøpt så si strøkne rs15" felger til den, m/dårlige helårsdekknylakkert støtfanger forran (strøken)medfølger rs spoiler til bak lakkert (veldigbra)takspoiler medfølger ikke lakkertnye setetrekk, litt slitt i dørtrekka.grått panser, støkentbilen er mørkeblå svarte lister og støtfangereog det er en 2.0 icl sedanbilen har gått 179000 bilen har ikke kjørt en kilometer etter alt dette er byttet, må byttes er fjerer forran, og støtdempere (litt slitt) bilen starter og går kjempe fint, hjulbuene forran er greie, littebitt rust, men det kan man slipe ned og sparkle og lakke, hjulbuene bak er litt på kanten. kanalene er det litt overflate, men ikke noe farlig, under ser den også veldig grei ut, ikke noe spesielt med rust under. eu godkjent i april, så er godkjent fram til april 07.ellers litt småplukk, legger ut noen bilder før jeg lakka fangern, så kan dere se. og hvis dere lurer på noe.bilen er mørkeblå Pris 21000.- da betaler jeg årsavgift. RING eller send mailIkke her på forumet eller pm Tlf. 47757943Morten_Garvaag_Amundsen@yahoo.no
Guest Morten_Amu Posted February 19, 2006 Posted February 19, 2006 bilen må hentes i Stavern i vestfold
Guest Storberget Posted March 24, 2006 Posted March 24, 2006 Meget interessant!Mulig å ta en liten diskusjon via msn?
Torp Racing Posted March 24, 2006 Posted March 24, 2006 har du noen bilder av den i sol lys eller,tror det eer den fargen jeg letter etter???
Recommended Posts