Guest Coolnissen Posted March 2, 2006 Posted March 2, 2006 Eg trenger ny eksosdel.. men kun den som begynner etter eksosmanifoilen og slutter etter bøyen under bilen. er visstnok 2 forskjellige typer typer for bilene som ramla utfra fabrikken i 1986 noen snille sjeler her som vet kordan de forskjellige ser ut hadde det vært knall.. noen som har en til overs i brukbar stand kjøper eg gjerne den og. bilen skal inn til eu å vil helst ikk ha en 4er
tuszi Posted March 2, 2006 Posted March 2, 2006 er det kanskje fordi noen hadde cat? el fordi di slutta å produsere mk3 det året at enten er det mk3 el mk4
Guest Coolnissen Posted March 2, 2006 Posted March 2, 2006 (edited) nei begge typene eg har fått beskjed det kan være er forgasser som min skal ha tror ikk det har med skiftet fra mk3 til 4 det burde ford visst:P Edited March 2, 2006 by Coolnissen
tuszi Posted March 2, 2006 Posted March 2, 2006 hmm veldig rart at dette er forskjellig da:S men men.
Guest Coolnissen Posted March 2, 2006 Posted March 2, 2006 er ikke bare at det ene er rs turbo? el xr3i? Håper ikke det for da har de på delelageret rotet vekk mye av min tid hehe men eg må nesten være sikker sånn at eg kan ringe de igjen å si "Ja den skal eg ha"
Guest Coolnissen Posted March 2, 2006 Posted March 2, 2006 tok en runde i bildelekatalogen og viser seg at sørensen og balken har det eg trenger, rart de sa de ikke hadde det for ta en tlf til de i morgen eg som trodde eg skulle slippe å drive å rote innpå der mer
Guest Coolnissen Posted March 4, 2006 Posted March 4, 2006 fant eksosanlegget på hellanor helt grei passform men må gjøre noe med beskyttelsesplaten til bunnpannen eksosen tar borti der no var ikk helt samme form
bige Posted March 8, 2006 Posted March 8, 2006 http://www.catalogue.bosal.com/pages/exh_cartype_search.php
Recommended Posts