Guest tobbis Posted March 18, 2006 Posted March 18, 2006 Noen som har erfaring her med å bygge om en heilt vanlig 1,6 forgasser mk4 til rs turbo? regner bare med at det er mye arbeid som må til , men hva er det som må byttes sånn av understell og lignende? har nettopp kjøpt meg en delebil som jeg tenkte jeg kanskje skulle prøve å bygge om med tiden, hvis jeg fikk tak i en billig rs turbo motor
tuszi Posted March 18, 2006 Posted March 18, 2006 bremsene er vel noe av det viktigste tror jeg og kanskje noen nye motorfester
Robox Posted March 19, 2006 Posted March 19, 2006 er det godkjenning med i bildet her? hvis det er det er det endel som må byttes over.. bremser, stabilisatorstag foran og bak, abl(wannabe abs) system, motor, elnett, motorstyring, bensintank, bensinpumpe, bensinrør, radiator, ic, eksos+
Guest tobbis Posted March 19, 2006 Posted March 19, 2006 ja vis d blir i det heile tatt nåkka ommbygging så må man jo nesten få det godkjent , uff d der hørtes jo ut som mye arbeid , men man skal vel få d til hvis man no bare greie å sette i gang.
Guest Coolnissen Posted March 23, 2006 Posted March 23, 2006 er det godkjenning med i bildet her? hvis det er det er det endel som må byttes over.. bremser, stabilisatorstag foran og bak, abl(wannabe abs) system, motor, elnett, motorstyring, bensintank, bensinpumpe, bensinrør, radiator, ic, eksos+ må man ha det orginale abs systemet for å få det godkjent? har jo bare hørt negative ting om d
Cossieman Posted March 24, 2006 Posted March 24, 2006 høres verre ut en det er.... Her skal det stå noe.. og det gjør det.
Recommended Posts