Jump to content

ombygging av sedan doch til 2,8v6

Recommended Posts

Guest 2.8v6
Posted

Her er mitt "lille" prosjekt..!! Har total ombygd den i fra 2,0 doch tikl 2,8 v6.. Er det noen som har en bakstilling uten diff men med skiver ?? Sku hatt tak i cossi vinge/panser også, bilen begynner å bli ok men har endel arbeid igjen. Fikk start på den igår å det var jo moro.. :) :) . Men som sagt så sku jeg hatt noen flere deler..

Posted
Her er mitt "lille" prosjekt..!! Har total ombygd den i fra 2,0 doch tikl 2,8 v6.. Er det noen som har en bakstilling uten diff men med skiver ?? Sku hatt tak i cossi vinge/panser også, bilen begynner å bli ok men har endel arbeid igjen. Fikk start på den igår å det var jo moro.. :) :) . Men som sagt så sku jeg hatt noen flere deler..

sku du ha panser og vinge?

Guest 2.8v6
Posted

Det skinn sete er mitt komplette cossi skinn intreør .. Er endel arbeid igjen, å ja jeg er ute etter panser og vinge til en vettu pris.. hvis noen har 17 tommere så er det int helst hvite men ingen kriterier..

Guest 2.8v6
Posted

Her er flere bilder.. Syns det er litt moro å vise fram skatten min, Har jo pelt alt i deler å bydg alt på nytt, kommer ny farge snart.. hehe tenkte meg panter svart metalic, noen forslag for det tas i mot med takk.Noen som vet om gule foringer og gulekoni/bilstein til en bra pris ? (NYE)