Guest mr_doodee Posted April 3, 2006 Posted April 3, 2006 (edited) det er den 2l doch motor som står i bilen.dette var egentlig tenkt til å bli go`bilen min. men så fikk jeg jobb lang hjemmefra og måtte begynne å pendle, så da måtte jeg kjøpe meg en dieselbil. derfor var meningen at denne bilen skulle bli et lite prosjekt, men tiden har dessverre ikke strekt til.bilen har gått 199000 og er grei i lakken, noen skjønhetsflekker er det.følger med spoiler til bakagsjerommet.står et litt spessielt ford rs sete fremme.varmeapparatet er defekt.har 13" alu felger til bilen, pluss 2 sett med dekk på 14"stålfelg, sommer og vinterdekk, begge to er litt slitt, men vinterdekkene er hvertfall lovlige.årsavgiften er betalt, bilen skal på godkjenning i løpet av april måned, men jeg har vært på bukk med bilen og tror den skal gå gjennom,kan hvertfall ikke være mye feil, siden den har stått siden sist den var godkjent hvertfall. bilen er veldig bra for rust, er noe overflate, men kanaler osv er strøkne.orgsotet cosworth lykter bak, har skiltplate også, men den er ikke monterti sommer var bilen revet rein innvendig for å sjekke etter rust, pluss alt interiør var vasket/renset.olje og oljefilter er nettopp skiftet.selger bilen for rundt 15000, hadde jeg hatt tid, skulle bilen blitt fikset opp og solgt veldig strøken.vist kjøper er interessert kan det følge med komplett delemotor med kasse, men 3 ventiler er gåen på motoren+radiator,vifter osv..bilen er senket 35mm med lesjafors fjærer. har tuv papirer på fjærene,men det er ikke godkjent i vognkortet, men kan godkjennes siden jeg har papirene. står også koni på den fremme, ene konien er muligens gåen, men har ny som følger med.er litt småplukk med bilen for at den skal være strøken, men isje noe store greier!flere bilder sendes på mms selges for 12000 ved hurtig avgjørelse! jeg kontaktes via: ring/sms:45851987mail:rjs45@online.no bilder ses på denne linken:http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1059356 Edited April 3, 2006 by mr_doodee
Guest mr_doodee Posted April 16, 2006 Posted April 16, 2006 (edited) selges for 11000toppakning byttet og topp overhalt for 1 år siden.. nye teninger osv.. ventilsetene slipt... Edited April 16, 2006 by mr_doodee
Guest mr_doodee Posted April 17, 2006 Posted April 17, 2006 årsavgift betalt, skilt på den.. bare å tute og kjøre...
Recommended Posts