Guest AnDtHo Posted April 5, 2006 Posted April 5, 2006 Noen i oslo/akershus området som har noen gamle cossie dyser som ligger og slenger? Trenger to dyser til tilleggsprut på iSTn min. Har funnet ut at å bruke to iS dyser gir for lite fuel og trenger cossie dyser som gir noe mer en disse.. Regner med at selv original cossie yter mer en iS dyser? Så derfor, noen som har standard cossie eller bedre dyser liggende som de gir bort eller selger for en billig penge? Cossie folk bytter jo til bedre dyser hele tiden har jeg inntrykk av, det må jo være noen som har noe liggende? Det haster litt så send meg mail på andtho@teamsideways.com eller mld/ring på mob 48259990..
lafag Posted April 5, 2006 Posted April 5, 2006 jeg har 4 stk 4x4 cosworth dyser liggendes som du kan få kjøpe befinner seg nær Lillestrøm MvhLasse
Guest AnDtHo Posted April 5, 2006 Posted April 5, 2006 jeg har 4 stk 4x4 cosworth dyser liggendes som du kan få kjøpe befinner seg nær Lillestrøm MvhLassePris?
Guest AnDtHo Posted April 5, 2006 Posted April 5, 2006 800krHadde håpa at noen hadde noe liggende de bare ble glade for å bli kvitt.. Har ikke 800,- å bruke på det akkurat nå, trenger jo bare to av dem foreløpig..
Recommended Posts