Jump to content

brokoble cd spiller ?


Guest nyjordet

Recommended Posts

Guest nyjordet

hei, jeg lurer på om det går ant og brokoble en cd spiller, eller er det noen man kan gjøre dette med og noen ikke ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Erik Braseth

Har sett det fungere i praksis. Hvor bra/dårlig det ble tør jeg ikke si noe om. Det ble ihvertfall lyd

Link to comment
Share on other sites

okei, :/ kan jeg kjøre disse http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=317068 på vanlig cd spiller, 4x50 ? jeg har forsterker til bakhøytalera..

 

1. For all del, IKKE brokoble cd spilleren, jeg tror du er helt tullete.. Om du ikke vil kjøpe deg ny cd spiller da

 

2. Ja, cd spilleren klarer sikkert å drive de rimelig greit, men for best mulig resultat bør du ha ekstern forsterker

 

3. Det finnes billigere eller tilsvarende pris, av høytalere i andre merker som jeg heller ville ha gått for en magnat. Men det blir jo opp til deg

Edited by esFORD
Link to comment
Share on other sites

Guest sierrano
:D ALLE innebygde forsterkere som har mer enn 4x12watt er allrede BROKOBLET!! så egentlig man har ikke 4 stk forsterkere men 8 stk forsterkere som er brokoblet med 2 forsterkere for hver høytaller utgang. slik får man så store "fantasi" watt -uansett merke/modell- om man "kriskobler" mellom + og - fra høyre og venstre kanal så får man en senter kanal da man summerer diferansen mellom høyre/venstre kanal.... dette "trikset" ble mye brukt i gamle Nasca konkurranser da senter kanal var et most. skal du ha mer effekt bruk en dedikert forsterker da den kan disipere mer varme og hgar en symetrisk spenning til utgangene -noe ingen innebygd amp har og derfor så "lave effekter"- ellers er vel Pioneer sine Mosfetnutganger som gir det "høyeste" effekt av innebygde amper. osv, :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...