Guest H.M.Kongen Posted April 18, 2004 Posted April 18, 2004 er dette mye greier?går det også an og montere de igjen uten og ripe opp sotfilmen?
RsMuffe Posted April 18, 2004 Posted April 18, 2004 er dette mye greier?går det også an og montere de igjen uten og ripe opp sotfilmen? tenker du må side rutene? må ha dørtrekk og håndtak og sveiv... og lista som sitter nederst utapå(vannrett).. og så rive av plast trekket bak dørtrekket og så kan du skru av to skruer som sitter på bunn av ruta... kan ende du må sveive ruta litt ned for å komme til skruene... er en lett jobb.. men tar litt tid.. hvertfall 4 dører..
Guest H.M.Kongen Posted April 19, 2004 Posted April 19, 2004 det er alle siderutene ja.så de sitter bare med to skruer ja.er det kronglete og få ut ruta?vet åssen dørsia sitter.har hatt av sikkert en million stykker men aldri tatt ut ruter.
RsMuffe Posted April 19, 2004 Posted April 19, 2004 det er alle siderutene ja.så de sitter bare med to skruer ja.er det kronglete og få ut ruta?vet åssen dørsia sitter.har hatt av sikkert en million stykker men aldri tatt ut ruter. du må vri litt og sånn for å få ut ruta... men dette her finner du ut når du driver med det.. er ikke vanskelig... du får bare ta dette her når du har litt god tid hvertfall
Guest mfafa Posted April 20, 2004 Posted April 20, 2004 Kunne du tatt noen bilder av jobben, H.M.Kongen? Lurer på å ta ut siderutene mine selv. Har hatt det oppe, men etter det jeg hørte var det visst litt jobb å pellle ut rutene. Jeg så ikke helt for meg hvordan jeg skulle få rutene ut av klemma når jeg hadde pelt fra hverandre døra hvert fall Det skulle gjort seg å fått tatt sotingen i kontrollerte former inne på stuebordet...
Guest H.M.Kongen Posted April 28, 2004 Posted April 28, 2004 det var ikke no lett og ta ut ruta så de blei sota mens de sto i..rutene er så bua vet du at det var et ***** sirkus og få de ut så da kan jeg tenke meg det er ålreit og få de inn igjen uten og skrape opp sotinga..
cossie_storm Posted May 1, 2004 Posted May 1, 2004 Bruk et skru hjerne og kakk løs plast hjula... bruk neil lakk på kanten av vinduene\sotingen, så er det bare til og dytte rutene på plass Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod
Recommended Posts