Guest Fole_Gale Posted April 23, 2004 Posted April 23, 2004 Har noen Fiestalovers der ute noen peiling på hvordan jeg får bygget om slik at jeg får enarmsvisker på min lekre XR2i.. MVHRoger
Guest pisko Posted April 23, 2004 Posted April 23, 2004 På tide at non med xr2i kom med i klubben Får kjøpt bolt on kit, tror det er enklest. Er ikke så dyr heller tror jeg.Bare ta en titt i f.eks Fast Ford, plenty med anonser og internet sider hvor det selges. Kan jo også prøve AST, de selger jo sånne ting(tror jeg da )
Guest Geron Posted April 30, 2004 Posted April 30, 2004 ser det for meg.. man sitter å søker etter fiat unos på finn og autodb, for så å luske seg ut i nattens mulm å mørke... på jakt etter *trommevirvel* en vindusvisker!!!
Anders Posted May 3, 2004 Posted May 3, 2004 ALT!!! for bilen... kart det Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle) BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)BMW 523i e39 (Brukstralle)
Guest pisko Posted May 3, 2004 Posted May 3, 2004 hehe, ser overskriftene for meg. `Ungutt i fult swat utstyr og med en stjålet AG3 fra forsvarets lagerdepot tatt på fersken da han demonterte, av alle ting, en vindusvisker fra en 1987 mod fiat uno i sentrum i natt. Gutten hadde en heller sprikende forklaring på stuntet.
Recommended Posts