Guest Vinge Posted April 30, 2006 Posted April 30, 2006 Kjører med escort cosworth motor i min 86 vingebil. Syns ikke det skjer stort før jeg kommer til ca 4-4500. Da jeg må gire på ca 6000, syns jeg det fort er over. Skulle jeg ha hatt noe drag før, eller er dette vanlig. Min første cossie, og har ikke stort peiling
Guest Vinge Posted April 30, 2006 Posted April 30, 2006 Han som solgte sa det var orinal turbo og steg 1 chip. Er egentlig det jeg vet om bilen. Mulig jeg bør gjøre noe mer
Bdt Posted April 30, 2006 Posted April 30, 2006 er det forspenn på stanga fra actuatoren til wastegaten slik at eksos sjeldet er lukket? COS it`s WORTH it!
Guest Vinge Posted April 30, 2006 Posted April 30, 2006 Husker ikke hvordan det ser ut. Prøvde og se etter, men finner ... ikke bilnøkklene. Er det noe som kan holde igjen?
vinge87 Posted April 30, 2006 Posted April 30, 2006 mest sansynlig så har du eksoshuset på turboen ar 63, byttet dette ut til ar48 så får du ladetrykket mye tidligere, men er jo litt jobb vist du ikke vet hvordan du gjør det, men vell vert pengene og arbeidet Bruksbil: 2005 E-61 Bmw 535dat M-SportUnder bygging: Escort F-40 4x4 1Uzfe Twin Efr 6258 WRC understell, Quaife Seq q-69 + masse grommt På passionford Dette forumet mangler styring......
Guest Vinge Posted April 30, 2006 Posted April 30, 2006 Takker for svar foreløbig. Skal se hva jeg finner nede i motorrommet så fort jeg kommer meg inn i bilen. he he. Finner vel alltids noen til og bytte dette for meg.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now