Guest ST200evil Posted January 15, 2007 Posted January 15, 2007 (edited) deleted* Edited April 20, 2007 by ST200evil
Guest Lers79 Posted January 30, 2007 Posted January 30, 2007 jaja..da er bilen solgt og jeg står nå helt uten bil.. men nå er det en lykkelig eier i stavanger lykketil videre med "monsteret" mitt..Hvordan kan det ha seg at du solgte den kuuule bilen da? Etter det jeg har lest, så har du da gjordt en del med den.
Guest ST200evil Posted January 30, 2007 Posted January 30, 2007 neida.. ikke gjort så mye med den..nye bremser, senket og litt småting.. ellers var denne orginal.. vel.. jeg liker å bytte litt biler.. har dem gjerne 1 - 2 år av gangen.. nå er jeg tilbake til Audi igjen..dvs, en Sportec A4. fått skilter på denne i dag.. går litt dårligere enn ST'n.. men drar ok. holder følge med Focus RS opptill 180km/t mye bedre kjørekomfor og den bruker snaue 0,55 på mila ved E6 kjøring.. men savner poweret til st'n da..
Guest Lers79 Posted January 31, 2007 Posted January 31, 2007 neida.. ikke gjort så mye med den..nye bremser, senket og litt småting.. ellers var denne orginal.. vel.. jeg liker å bytte litt biler.. har dem gjerne 1 - 2 år av gangen.. nå er jeg tilbake til Audi igjen..dvs, en Sportec A4. fått skilter på denne i dag.. går litt dårligere enn ST'n.. men drar ok. holder følge med Focus RS opptill 180km/t mye bedre kjørekomfor og den bruker snaue 0,55 på mila ved E6 kjøring.. men savner poweret til st'n da..Ja, sikker noe billigere å kjøre med. Det er vel mye mindre hk i audien, enn i St200en? Men den går jo billigere da, så noen fordeler er der jo helt klart.
Guest ST200evil Posted January 31, 2007 Posted January 31, 2007 vel.. ikke så mye mindre.. er mellom 180 og 190 hk i denne.. og 420 Nm.. så den går greit...
Recommended Posts