Guest epcz Posted May 23, 2006 Posted May 23, 2006 er det NGK BCPR6ES som skal brukes? bilen er en sierra sedan 2.0 doch tenkte eg sku skifte de, for bilen lugger litt på høyt turtall i aks.. det kan vell være plugene ? merket også i dag at begge fremhjulene er slitt helt inn til kordene på insiden av dekket! hjulstillingen er nok skeiv ! så kan ikke kjøre mer før det er ordnet :S noen som vet ca ka det koster for 195\55-15 dekk ?
Guest Jaegermeistern Posted May 23, 2006 Posted May 23, 2006 er det NGK BCPR6ES som skal brukes? bilen er en sierra sedan 2.0 doch tenkte eg sku skifte de, for bilen lugger litt på høyt turtall i aks.. det kan vell være plugene ? merket også i dag at begge fremhjulene er slitt helt inn til kordene på insiden av dekket! hjulstillingen er nok skeiv ! så kan ikke kjøre mer før det er ordnet :S noen som vet ca ka det koster for 195\55-15 dekk ? hehedu kan kjøre litt til gitt...jeg kjørte av 1 cm innenfor corden jeg...før jeg byttet... spørs vel kanskje litt på dekket og da.. så skal ikke si noe sikkert hehe
Guest epcz Posted May 23, 2006 Posted May 23, 2006 hehe ok ok! vell felgene er å blir lagt om med "nye" dekk nå en kompis hadde 2 piggfrie vinterdekk liggende og en dekkmaskin på verkstedet sitt så det ordner seg! men ang. pluggene, ingen som vet om det er de som gjør at den fjusker litt på høyt turtall ?
to far gone Posted May 23, 2006 Posted May 23, 2006 hehe ok ok! vell felgene er å blir lagt om med "nye" dekk nå en kompis hadde 2 piggfrie vinterdekk liggende og en dekkmaskin på verkstedet sitt så det ordner seg!men ang. pluggene, ingen som vet om det er de som gjør at den fjusker litt på høyt turtall ? ingen som kan si at det er pluggene sånn på nett ta en service du sjekk lokk kabler stikk innom ford å kjøp plugger neste punkt er div sensorer men ordner seg sannsynligvis med en service HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL
Guest Excaliburzz Posted May 23, 2006 Posted May 23, 2006 Dette er pluggene til denne bilen NGK/BCPR 6 ES (Motorkode N9C DohC, F.U. 0,8 mm (til årsm. 12.92)) 25,50 NOK / Stykk NGK/BCPR6EIX-11 (Motorkode N9C ) 116,00 NOK / Stykk
Recommended Posts