Jump to content

Recommended Posts

Guest epcz
Posted

er det NGK BCPR6ES som skal brukes? bilen er en sierra sedan 2.0 doch

tenkte eg sku skifte de, for bilen lugger litt på høyt turtall i aks.. det kan vell være plugene ?

merket også i dag at begge fremhjulene er slitt helt inn til kordene på insiden av dekket! hjulstillingen er nok skeiv ! så kan ikke kjøre mer før det er ordnet :S

noen som vet ca ka det koster for 195\55-15 dekk ?

Guest Jaegermeistern
Posted
er det NGK BCPR6ES som skal brukes? bilen er en sierra sedan 2.0 doch

tenkte eg sku skifte de, for bilen lugger litt på høyt turtall i aks.. det kan vell være plugene ?

merket også i dag at begge fremhjulene er slitt helt inn til kordene på insiden av dekket! hjulstillingen er nok skeiv ! så kan ikke kjøre mer før det er ordnet :S

noen som vet ca ka det koster for 195\55-15 dekk ?

hehe

du kan kjøre litt til gitt...

jeg kjørte av 1 cm innenfor corden jeg...

før jeg byttet... spørs vel kanskje litt på dekket og da.. så skal ikke si noe sikkert :P hehe

Guest epcz
Posted

hehe ok ok! vell felgene er å blir lagt om med "nye" dekk nå :D en kompis hadde 2 piggfrie vinterdekk liggende og en dekkmaskin på verkstedet sitt ;) så det ordner seg!

men ang. pluggene, ingen som vet om det er de som gjør at den fjusker litt på høyt turtall ?

Posted
hehe ok ok! vell felgene er å blir lagt om med "nye" dekk nå :D en kompis hadde 2 piggfrie vinterdekk liggende og en dekkmaskin på verkstedet sitt ;) så det ordner seg!

men ang. pluggene, ingen som vet om det er de som gjør at den fjusker litt på høyt turtall ?

ingen som kan si at det er pluggene sånn på nett :rolleyes: ta en service du

sjekk lokk kabler stikk innom ford å kjøp plugger :)

neste punkt er div sensorer men ordner seg sannsynligvis med en service

HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL

Guest Excaliburzz
Posted

Dette er pluggene til denne bilen

NGK/BCPR 6 ES (Motorkode N9C DohC, F.U. 0,8 mm (til årsm. 12.92)) 25,50 NOK / Stykk

NGK/BCPR6EIX-11 (Motorkode N9C ) 116,00 NOK / Stykk

Guest epcz
Posted

kofor er BCPR6EIX-11 så mye dyrere da?