Guest KadettC Coupè Posted June 3, 2006 Posted June 3, 2006 Motoren har 7.2 til 1 komp. L6 hjerne med 450chip.Grå dyser. Jeg skaffa meg en gr.A bensinpumpe og bilen starta med en gang.MEN... først går den ujevnt på tomgang(jager) og så dør den etterhvert av. har prøvd å justere på spjeldhusskruen men det skjedde ikke noe. Kjørte meg en tur med den men den fjuskert og smalt. Deretter har jeg startet den en par ganger og den begynte etter hvert å gå på 3 sylindere. Idag skiftet jeg plugger igjen og den går på fire. høres ikke ut som motoren får rett blandingHer er noen ting jeg mistenker: på gr.A pumpa fulgte det med noen tilkoblinger som jeg aldri har sett før, det hadde ikke di på tess gjort heller så jeg bytta dem i vanlige slangetilkoblinger. Den koblingen som var der før var en skrutilkobling med en ventil inni? Vet ikke hva slags funksjon den har.En annen ting er at jeg har et 2wd ledningsnett. Der har jeg hørt at tps'en har annen polaritet en på 4x4. Men hvilke leder er det som er snudd av di 3? på min går det an å sette kontakten begge veier, men det virker ikke å ha noen virkning hvilken vei den står eller om jeg tar av kontaktenNoen tips?
Guest KadettC Coupè Posted June 3, 2006 Posted June 3, 2006 Kan det være chipen som ikke er beregna for 7.2 til 1 kompresjon?
Ronny Posted June 3, 2006 Posted June 3, 2006 Tja , foreksempel.... -har du sjekket slik at bensintrykket er riktig etter at du byttet bensinpumpa? Map-sensor, kamaksler, kompresjon og dyser MÅ ha en chip som er mappet for disse komponentene i samme oppsett for at alt skal bli riktig! -eller så riktig som en chip kan bli, uten å være "live"-mappet! 287Hk/440Nm på hjulene@1,85bar. Sierra is-Turbo, Garrett T4, Audi S2 WG, Rs500Cooler, Autronic, Spec Stage5 Drag-clutch(716Nm), Siemens Deka 3105 (840cc). Kommer: FullPreppa Topp m/kvassere kam, Rustfritt Grenrør, rustfritt 3" Magnex. 60mm Wastegate.+++
Åshøgda-raceway Posted June 3, 2006 Posted June 3, 2006 mål bensintrykket når den går på tomgang,skal være et sted mellom 4-5bar. mål også bensintrykket når den byner å lade trykk,faller bensintrykket da er det prob med pumpa
Recommended Posts