Jump to content

GROM forsterker selges


esFORD

Recommended Posts

Da jeg snart skal bestille meg ny forsterker, har jeg ikke noe annet valg enn å selge denne.

 

Det er en Coustic Design Reference. Den har noen år på baken, men fungerer helt perfekt. Eneste skjønnhetsfeil er ett lite hakk ca. midt på forsterkeren. Dette er en grom forsterker, med skikkelig watt, her eksisterer det ikke tullewatt. Drar fint to stk lettdrevet 12"

 

2 x 100W RMS @ 4 ohms

2 x 150W RMS @ 2 ohms

1 x 300W RMS @ 4 ohms bridge

Fuse: 2 x 25A

 

outside1.jpg

 

inside1.jpg

 

outside2.jpg

 

outside3.jpg

 

Dette er bilder jeg fant på nettet, om noen ønsker bilder av den aktuelle forsterkeren, skal jeg ta det også.

 

Selges kun da jeg skal ha en 2000 watts monoblokk, om jeg ikke får noen skikkelig bud, får den heller ligge på hylla. Verdien synker ikke akkurat.. SJELDEN FORSTERKER!

Link to comment
Share on other sites

Vær vennlig å legge inn en idikasjon på hvor i landet du ønsker at budene skal ligge. Ellers vil der være en langre diskusjon om hvilke bud som er seriøs eller ikke.

Jeg har ingen formening om hva ny-prisen er, og dermed kan jeg ikke vurdere om et bud jeg kanskje kommer til å legge inn er seriøst eller ei...

 

 

Legg også inn modell-type samt diverse relevante specs.

2 x 100W RMS @ 4 ohms

2 x 150W RMS @ 2 ohms

1 x 300W RMS @ 4 ohms bridge

Fuse: 2 x 25A

... er ikke allverdens "kjøtt på beina".

1998 Volvo S80 - 231hk

Link to comment
Share on other sites

Vær vennlig å legge inn en idikasjon på hvor i landet du ønsker at budene skal ligge. Ellers vil der være en langre diskusjon om hvilke bud som er seriøs eller ikke.

Jeg har ingen formening om hva ny-prisen er, og dermed kan jeg ikke vurdere om et bud jeg kanskje kommer til å legge inn er seriøst eller ei...

 

Nypris var over 10 000 kr, men den er noen år gammel, så skal ikke ha i nærheten av det.

 

For å si det sånn, bud over en høvding vurderes :)

 

Gå til www.coustic.com og gå på classic amps. Den heter for DR510, der finner du brukermanualen til denne :)

 

Må nevnes at det følger med garantikort ;)

Edited by esFORD
Link to comment
Share on other sites

Guest Waterwolf
Og kommer det ikke noe høyere bud enn dette, skal du få den for det.

Vil minne folk om at dette er en ren KLASSE A forsterker, som vil ha masse strøm.

PM sendt :)

Link to comment
Share on other sites

Da var forsterkeren solgt! :)

 

 

men

 

Jeg har to stk av denne forsterkeren som er på 2x50watt, i helt samme designet. De er dønn strøkne og leveres med original eskene, manualer ++

 

Nypris var 5500.. Om noen finner det interesant, kan de sende meg en pm med bud :)

 

outside1.jpg

 

outside2.jpg

 

2 x 50W @ 4 ohms (0.05% THD)

1 x 125W @ 4 ohms bridged (0.2% THD)

Fuse: 30A

Edited by esFORD
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...