Jump to content

1989 Ford Sierra 2.0 CL (is) selges


Badboy25

Recommended Posts

Hei. er nødt til å selge gobilen min desverre.

 

det er en 1989 mod som er regget i 1990.

Den har en 5 trinns kasse og er hel og pen og se på.

Går bra og pent. Tikker ikke. ryker litt blått når du starter den, men det er jo bare å bytte paraplyer

kan selges med eller uten styling.

 

Se mer på Hjemmesiden min

BadBoy's Drive FORD :-)

Mine biler : Mine Biler

Link to comment
Share on other sites

Hei. er nødt til å selge gobilen min desverre.

 

det er en 1989 mod som er regget i 1990.

Den har en 5 trinns kasse og er hel og pen og se på.

Går bra og pent. Tikker ikke. ryker litt blått når du starter den, men det er jo bare å bytte paraplyer

kan selges med eller uten styling.

 

Se mer på Hjemmesiden min

 

 

Litt of topic.. men passer den astra fangeren ganske rett på??

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hei. For å svare dere begge på en gang. Ja, den fangeren passet veldig rett på.. måtte kappe bort 1 cm tykk og 6 cm lang stripe i innerhjørnene på fangeren. lengde og bredde er perfekt..

 

Og så til deg som tror at det er en underleppe bare.. har du sett en Sierra fanger som ligner den der? den er kjøpt ny og er levert av rieger i et stykke. har sett en del Astraer med den fangeren, men heldigvis ikke noen sierraer. og ikke for å være slem mot noen her, men jeg håper ikke at noen kopierer min styling.. var en grunn til at jeg valgte noe ingen andre har...

BadBoy's Drive FORD :-)

Mine biler : Mine Biler

Link to comment
Share on other sites

Guest Gervasot
Hei. For å svare dere begge på en gang. Ja, den fangeren passet veldig rett på.. måtte kappe bort 1 cm tykk og 6 cm lang stripe i innerhjørnene på fangeren. lengde og bredde er perfekt..

 

Og så til deg som tror at det er en underleppe bare.. har du sett en Sierra fanger som ligner den der? den er kjøpt ny og er levert av rieger i et stykke. har sett en del Astraer med den fangeren, men heldigvis ikke noen sierraer. og ikke for å være slem mot noen her, men jeg håper ikke at noen kopierer min styling.. var en grunn til at jeg valgte noe ingen andre har...

 

 

Pris?

 

Uten alt stasj å rammel

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...