Jump to content

Sierra 3-dørs


mayen

Recommended Posts

Selger min Ford Sierra 2.0 CL 1987 modell, 3-dørs!!!

bilen er gått 230.000km

Ohc-motor.

Eu-godkjent til juni-2007. (PC 64656)

 

Bilen er i daglig drift.

 

Har skiftet motorstyringsmodulen, nye dørlåser, nylig service,

nye plugger, og strømledninger til batteri. bilen er bra under, gode sommerdekk.

bensinmåleren fusker, og den mangler auto choken, små rustflekker på panser, og nede på begge dørene.

 

selges med 2 x 10" sub, og og ny 2-kanals forsterker, og 6x9 (høyttalere umontert)

 

Forrige eier kjørte i grøften, så den har hatt en liten skade på dør og bakskjerm, som er blitt rettet ut.

Pga sjelden farge er det blitt en fargeforskjell der hvor rettelsene har blitt gjort.

Interiøret er slitt, med små malingsflekker her og der.

 

Selges med original lykter, men kan selge med original sotede lykter for tillegg i pris.

 

Årsavgift betalt, omreg.avgift ca 1421,- (se http://www.lovdata.no/cgi-wift/wiftldles?d...reringsavgift&)

 

Selges 8000,- eller bud.

Ta kontakt på tlf 99478803 Roar

eller 90721534 May Britt

 

eller mail: mayen20@msn.com

 

Edited by mayen
Link to comment
Share on other sites

Er innom her daglig, så det er bare til å sende pm, eller svare her hvis det er noen spm.

 

Bilen er i bergen.

 

Leste i rettledningen til "biler til salgs" at jeg måtte skrive fargen på bilen,

som dere ser på bildene er den beige/gull.

 

Da har jeg lagt inn nye bilder..

Som dere ser så er ikke interiøret akkurat noe å se på..

Edited by mayen
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest espen_j

er meget interresert. hvis du har mulighet til å kjøre den til lillehammer så kan jeg gi deg 8,000 cash kontant så fort som mulig!=) ring 41607629 eller send meg en mail på mr_luniz@hotmail.com hvis du har mulighet.

Mvh.

Espen Johansen.

Link to comment
Share on other sites

er meget interresert. hvis du har mulighet til å kjøre den til lillehammer så kan jeg gi deg 8,000 cash kontant så fort som mulig!=) ring 41607629 eller send meg en mail på mr_luniz@hotmail.com hvis du har mulighet.

Mvh.

Espen Johansen.

 

har sendt deg en mail :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...