Jump to content

Recommended Posts

Posted

åssen er det og godkjenne en xr3i som er ombyggd til rst,det er ordntlig forseg gjort?

 

åssen forsikring er det på bilene sånn cirka?

 

og hvor mye må man ut med for og få en i god stand allså rustfri og hel?

 

 

takk for svar på forhånd

Posted

skal gå bra med godkjenning så lenge det er bremser fra rst og stabstag el hva di heter under bilen. tror det er ihvertfall det som må til. men hår-ball og di andre her har masse greie på dette

Posted

ombygging er ikke noe stort problem å godkjenne, men det må være ordentlig gjort og riktige deler må bli brukt..

 

riktige deler vil si

- 24mm stabstag foran

- 16mm bak(mulig jeg husker litt feil på dimmen her)

- originale rst bremser foran og bak, 260mm ventilerte skiver foran, 9" tromler bak(usikker på om de reagerer på at abl mangler)

 

bortsett fra det er det bare motor, ledningsnett osv som må byttes ut og alt må jo seff fungere.. har du alt det i orden skal det ikke være noe problem.. ;)

Guest Alex_86
Posted

abl er bare tull, ikke vits å ha med!!

Posted

det kommer an på hva biltilsynet sier det! i og med at det står på originalt er det noe de mest sannsynlig kommer til å bemerke hvis de vet hva de driver med..

 

men ellers er abl bare no dritt.. ekstra unødig vekt som i tillegg ødelegger bremsefeelingen.. :(

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...