Guest Proxi Posted July 13, 2006 Posted July 13, 2006 Er rimelig ny på dette, men hvordan få den til å se någenlunde tøff ut. 17" felger regner jeg med om jeg får tak i noen til bra pris. Går det ikke å sette på vinge på denne, isåfall hvordan vinge? (Tenkter da på storvinge ala vingebilene). Fargen er jo enormt kjedeli, men blir fort dårlig hvis man selv skal hive seg til å lakkere, så må jo evt gjøre det beste utav det i hvit farge? Finns det andre lykter, evt å gjøre de orginale kul uten å ihjelsote dem.
Curb Posted July 13, 2006 Posted July 13, 2006 Finnes en del tråder om dette emnet allerede her på forumet, bare søk så finner du helt sikkert slauk photo
Guest Sierraxr4x4 Posted July 14, 2006 Posted July 14, 2006 all sierra vinger passer rett på.behod den kvit å svart er tøft detskaff deg en anna front fanger, å senke den litt da blir den tøff,
Guest AnDtHo Posted July 14, 2006 Posted July 14, 2006 (edited) http://teamsideways.com/phpBB2/viewtopic.php?t=380 Ta en titt der.. Er ikke helt samme bilen da du har nye fronten, men det kan hende du får noen ideer.. Det du kan gjøre som blir bra er: - 40mm senk- Sote bakruta- Cossie fanger- Cossie 4wd panser- Cossie Grill- 16 evnt 17 tom felger (den blir mye høyere med 17 tom) Evnt om du vil satse på combat front som på min.. Smaken er som baken.. Edited July 14, 2006 by AnDtHo
Guest Proxi Posted July 14, 2006 Posted July 14, 2006 Okei, da vet jeg det. Blir nye baklykter, 17" felger, vinge, også lakke fangerene. Tror det kan bli greit nok det. Så bare si ifra hvis dere har noen helt greie 16-17" felger med dekk til rimelig pris. Men ellers, hvordan er motoren og understell på denne modellen? Den vanlige 115-120hk "i-motoren"? Hva står "CL" for?
cossiemk1 Posted July 14, 2006 Posted July 14, 2006 Hold deg unna cosworth vinge så sant du ikke skal ha resten av cosworth stylinga men en liten vinge, noe lignende cosworth sedan blir fint
MrFord Posted July 15, 2006 Posted July 15, 2006 Okei, da vet jeg det. Blir nye baklykter, 17" felger, vinge, også lakke fangerene. Tror det kan bli greit nok det. Så bare si ifra hvis dere har noen helt greie 16-17" felger med dekk til rimelig pris. Men ellers, hvordan er motoren og understell på denne modellen? Den vanlige 115-120hk "i-motoren"? Hva står "CL" for? CL er bare utstyrs betegnelse.. CL er standard.. Oxo kommer GL med litt mer utstyr.. oxo Ghia Oxo Proxi:Sota baklamper er nesten pri 1! liker sota baklamper Sote bakrudeFå på spoler...Evnt fjerne hengerfeste...Sette på grommer seg potte:DKort panser, evnt 4*4 panseret med riller..Sideskjørt..Og Cossie vinge støtter jeg... Den er bare overkill!!! “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson
Guest zr50sl Posted July 15, 2006 Posted July 15, 2006 ville ha starta med å skifta ut alt av foringer forran og bak, skifta til Poly Race, IKKE Poly Sport da disse **** ikke varer mer en 2 år, så noen skikkeli dempere og fjører, så har man jo seff litt felger å lykter,prøv oxo å få tak i den svarte skilt plata mellom baklykta,d tar seg flott ut da og som nevnt her,kort panser,gjærne 4x4 cossi, IS fanger om du ikke har d fra før av,di me lykta i fangern vettu,eller cossi fanger,funka d å Lykke til
Guest Proxi Posted July 16, 2006 Posted July 16, 2006 Drar evt. og henter den i morra, får se om jeg får tak i felger, vinge, baklykter og frontfanger i første omgang. Evt få lakke sideskjørt og bakfanger vit. blir litt mye og kjøpe komplett stylingkit syns da jeg. Hadde det vært en cosworth hadde jeg skjønt det, men folk som bruker 30 000 på en std Sierra syns jeg er litt overkill. Men får se hvordan det blir. Men passer en IS fanger fra f.eks 86?
Guest zr50sl Posted July 17, 2006 Posted July 17, 2006 vet ikke om den passer men får IS fanger til nytypen front oxo da
Recommended Posts