Guest Fole_Gale Posted July 31, 2006 Posted July 31, 2006 1990 modell XR2i 1,6, 103 hk. gått ca 148 000 (bruktimport).Rust i dørken er tatt, litt rust i kaross.lakkerte interiørdetaljerHar trekt opp igjen dørtrekk foran + taketAshley competition exhaust fra cat og bak med 3,5" endestuss.Sports luftfilterSenket myyye, godkjent i vognkort.Nye 15" alu sommerfelger med nye 195/45 dekk, subber litt.14" fondmetal felger som er slitt!!Brukte vinterdekk på stålfelgerKan evt. følge med 13" hvite felger (vinterfelger!?)Nye hjullager foran + 1 bakMye slitedeler byttet:Bremseskiver + klosser foranBremseslanger foran og bakDempere foranreg reim skiftet ved 128 000ny olje i sommerny termostatfroinger foran byttet for ca 2 år sidenskifter bensinpumpe før et evt. salg. (står med gåen pumpe, nybruk er bestilt)Dette er et påbegynt "prosjekt" som tar alt for lang tid, har ikke tid til å fortsette..EU godkjent juli i år (2006) + justert injection hos Ford verkstedGår godt, ligger som en klegg på veien. kan evt. også følge med lite stereoanlegg evt. større sub m/forsterker (8", 12" eller 15") + nye cadence frontsett. eldre Pioneer lr. Sony spiller. Og Pyle 6x9" hattehylle høytalere. . . . . alt dette kan bli ditt!! kan evt. byttes i en mer kurrant bil. Til alle dere som ikke vil kjøpe, hva tror dere jeg får for dette??Flere bilder til uka for de som er interessert. . . PM Roger
Trond_V Posted July 31, 2006 Posted July 31, 2006 tja..siden du spør om hva folk ville gitt for bilen din, så vil eg tippe på at den er verdt ca 15 - 20.000,- Ikke noe mere enn det. For det er jo en kjennsgjerning at dette er biler som ofte har blitt brukt i ordets rette fortand av tidligere eiere.
Guest Fole_Gale Posted July 31, 2006 Posted July 31, 2006 Gir deg 10.000,- hehe, godt forsøk, men tror jeg får mer for den i deler..
Guest Fole_Gale Posted August 9, 2006 Posted August 9, 2006 Heisann!! Da er bensinpumpen fikset, bilen går godt nå og ingen problemer!! Noen som vil kjøpe??
Recommended Posts